isabellamor skriver:
jeg har ikke været ved tandlægen siden jeg var 18
i know
havde sgu ret svært ved at placere mig i tandlægestolen igen efter jeg havde fået bøjlen af.. havde togskinder i over og undermund i over 3 år.. og det har været en forfærdelig periode i mit liv..
jeg skal simpelthen have taget mig sammen og få mig en tid hos en tandlæge.. jeg HADER DET... især fordi at jeg er så ømskindet omkring mine tænder... er ikke stolt af mine fortænders størrelse bla.. og at der er en af tænderne der har rykket sig lidt tilbage efter jeg fik bøjlen af..
jeg har stadig sådan en dims siddende inde bag fortænderne i undermunden fr at holde dem på plads, og den skulle jeg have fået fjernet da jeg var 21... nu er jeg 24 
jeg vil ikke ende med at skulle have tænder som min mor og min far.. de blev helt sorte og grimme og de har begge fået gebis.. min mor er 50 og min far fik det som 57 årig...
så jeg vil nu høre jer damer herinde om i kan anbefale en eller flere tandlæger hvor det er billigt og evt fortælle lidt om hvordan de bedøver ved at få lavet huller.. (jeg foretrækker lattergas.. ikke noget bedøvelse, bare lattergas.. er der nogle alm tandlæger der har det???
tror jeg har mange huller og trænger også til en tandrensning og jeg vil gerne have fjernet den der bøjledims der...!!
så kom gerne med nogle navne på tandlæger i kbh og omegn som er gode og billige..
Kan ikke anbefale en tandlæge, men ville lige fortælle at den tråd bag dine tænder må godt blive der.
Jeg fik også at vide at når jeg var omkring de 24 skulle den af, men den må skam godt blive der. Sagde til min tandlæge at de for gudsskyld IKKE måtte fjerne den, for lige som dig, havde en af mine tænder rykket sig lidt, så var sikker på det bare var et spørgsmål om tid, da tænder igennem dit liv bevæger sig. 
MEN se du og kom til tandlæge. Min er en wannabe Preben Kristensen kopi ha ha, og han er såååå god til at stikke og fortælle og kan INTET mærke. Han opererede min visdoms tand ud, og frygtede det væreste, men det var kun smerten bagefter der var slem... (han bor i Haderslev) Nægter at finde en her i Århus
Lige et lille sidespring