Anbefal en tandlæge i kbh og omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Isabella_mor

linselouise skriver:

Mener jeg giver omkring 3-400 kr for tandrens og tjek hvert halve år men hvis du er medlem af Danmark dækker de en stor del

ja jeg må sgu nok hbellere få meldt mig ind i danmark... det kan jo betale sig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Isabella_mor

mortil3dejligepiger skriver:

www.tandlykke.dk

Hun er fantastisk! Altid meget sød og tålmodig. Og hendes priser her mere end okay. Giv hende et ring

hun virker sød... der står dog ikke noget om priser... kan d fortælle mig hvilke priser hun har for forskellige ting.. og evt også for tandblegning.... hvis du ved det selvf

jeg ringer nok selv og spørger men det er da altid rart at have en idé om det.

Anmeld

23. marts 2011

sarahb

isabellamor skriver:

jeg har ikke været ved tandlægen siden jeg var 18 i know

havde sgu ret svært ved at placere mig i tandlægestolen igen efter jeg havde fået bøjlen af.. havde togskinder i over og undermund i over 3 år.. og det har været en forfærdelig periode i mit liv..

jeg skal simpelthen have taget mig sammen og få mig en tid hos en tandlæge.. jeg HADER DET... især fordi at jeg er så ømskindet omkring mine tænder... er ikke stolt af mine fortænders størrelse bla.. og at der er en af tænderne der har rykket sig lidt tilbage efter jeg fik bøjlen af.. jeg har stadig sådan en dims siddende inde bag fortænderne i undermunden fr at holde dem på plads, og den skulle jeg have fået fjernet da jeg var 21... nu er jeg 24

jeg vil ikke ende med at skulle have tænder som min mor og min far.. de blev helt sorte og grimme og de har begge fået gebis.. min mor er 50 og min far fik det som 57 årig...

så jeg vil nu høre jer damer herinde om i kan anbefale en eller flere tandlæger hvor det er billigt og evt fortælle lidt om hvordan de bedøver ved at få lavet huller.. (jeg foretrækker lattergas.. ikke noget bedøvelse, bare lattergas.. er der nogle alm tandlæger der har det???

tror jeg har mange huller og trænger også til en tandrensning og jeg vil gerne have fjernet den der bøjledims der...!! 

så kom gerne med nogle navne på tandlæger i kbh og omegn som er gode og billige.. 

helt sikkert Søren Rosing i brønshøj.
Han kurrede min tandlæger skræk ... Og jeg er VIRKELIG tændlæge skræk.. Og fik lavet alt... og kom kun af med 5000.Det var inkl, forundersøgelse, røgnent, 3 tand udtrækninger, tand opbygning med stift, bedøvelse og huller. Og bedøvelse ved huller osv.
Kan varmt anbefale ham..

Anmeld

23. marts 2011

Isabella_mor

sarahb skriver:

helt sikkert Søren Rosing i brønshøj.
Han kurrede min tandlæger skræk ... Og jeg er VIRKELIG tændlæge skræk.. Og fik lavet alt... og kom kun af med 5000.Det var inkl, forundersøgelse, røgnent, 3 tand udtrækninger, tand opbygning med stift, bedøvelse og huller. Og bedøvelse ved huller osv.
Kan varmt anbefale ham..

jeg kan godt se at min telefon skal være rødglødende her en af dagene... jeg skal virkelig have lavet huller osv..

det lyder super godt..

Anmeld

23. marts 2011

L.J.L

isabellamor skriver:

ja jeg må sgu nok hbellere få meldt mig ind i danmark... det kan jo betale sig..

Meget!! Især når du nu har en lille dreng det er nemlig gratis for ham hvis du er meldt ind og det er en god ide at være dækket hvis der kommer noget uforudset med den lille. Vi gik til zoneterapi med vores søn og fik en stor del af det dækket

Anmeld

23. marts 2011

tingimor

helt klart københavns tandlæge center de har både en afdeling i tårnby og en på frederiksberg  alle deres priser er inde på deres hjemme side og syns bare de er så skønne i tårnby jeg har mega tanlæge skræk kan tude bare ved tanken havde heller ikke været afsted i en længer årrække og var så der inde posetiv oplevelse kan kun andbefaldes også de til at betale 

Anmeld

23. marts 2011

mortil4dejligepiger

isabellamor skriver:

hun virker sød... der står dog ikke noget om priser... kan d fortælle mig hvilke priser hun har for forskellige ting.. og evt også for tandblegning.... hvis du ved det selvf

jeg ringer nok selv og spørger men det er da altid rart at have en idé om det.

Jeg går til tandlægen hvert ½ år og har aldrig problemer. Betaler derfor kun for tandrens og tjek. Det koster 2-300 kr.

Anmeld

23. marts 2011

ZamanogDania

Du skal regne med at tandrensning og undersøgelse er det samme alle steder. De må ikke tage mere.
Men de andre ting tager de forskellige priser.
Jeg er Tandklinikassistent, har arbejdet hos Margrethe Lønberg i Lyngby i 3 år. En rigtig sød læge også er hun meget rolig. Hendes priser er ok. Hun laver gerne en betaling ordning hvis hun ved personen har det svært med betale

Anmeld

25. marts 2011

2babygirls

isabellamor skriver:

jeg har ikke været ved tandlægen siden jeg var 18 i know

havde sgu ret svært ved at placere mig i tandlægestolen igen efter jeg havde fået bøjlen af.. havde togskinder i over og undermund i over 3 år.. og det har været en forfærdelig periode i mit liv..

jeg skal simpelthen have taget mig sammen og få mig en tid hos en tandlæge.. jeg HADER DET... især fordi at jeg er så ømskindet omkring mine tænder... er ikke stolt af mine fortænders størrelse bla.. og at der er en af tænderne der har rykket sig lidt tilbage efter jeg fik bøjlen af.. jeg har stadig sådan en dims siddende inde bag fortænderne i undermunden fr at holde dem på plads, og den skulle jeg have fået fjernet da jeg var 21... nu er jeg 24

jeg vil ikke ende med at skulle have tænder som min mor og min far.. de blev helt sorte og grimme og de har begge fået gebis.. min mor er 50 og min far fik det som 57 årig...

så jeg vil nu høre jer damer herinde om i kan anbefale en eller flere tandlæger hvor det er billigt og evt fortælle lidt om hvordan de bedøver ved at få lavet huller.. (jeg foretrækker lattergas.. ikke noget bedøvelse, bare lattergas.. er der nogle alm tandlæger der har det???

tror jeg har mange huller og trænger også til en tandrensning og jeg vil gerne have fjernet den der bøjledims der...!! 

så kom gerne med nogle navne på tandlæger i kbh og omegn som er gode og billige.. 

Kan ikke anbefale en tandlæge, men ville lige fortælle at den tråd bag dine tænder må godt blive der.

Jeg fik også at vide at når jeg var omkring de 24 skulle den af, men den må skam godt blive der. Sagde til min tandlæge at de for gudsskyld IKKE måtte fjerne den, for lige som dig, havde en af mine tænder rykket sig lidt, så var sikker på det bare var et spørgsmål om tid, da tænder igennem dit liv bevæger sig.

MEN se du og kom til tandlæge. Min er en wannabe Preben Kristensen kopi ha ha, og han er såååå god til at stikke og fortælle og kan INTET mærke. Han opererede min visdoms tand ud, og frygtede det væreste, men det var kun smerten bagefter der var slem... (han bor i Haderslev) Nægter at finde en her i Århus

Lige et lille sidespring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.