Anbefal en tandlæge i kbh og omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.484 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Isabella_mor

jeg har ikke været ved tandlægen siden jeg var 18 i know

havde sgu ret svært ved at placere mig i tandlægestolen igen efter jeg havde fået bøjlen af.. havde togskinder i over og undermund i over 3 år.. og det har været en forfærdelig periode i mit liv..

jeg skal simpelthen have taget mig sammen og få mig en tid hos en tandlæge.. jeg HADER DET... især fordi at jeg er så ømskindet omkring mine tænder... er ikke stolt af mine fortænders størrelse bla.. og at der er en af tænderne der har rykket sig lidt tilbage efter jeg fik bøjlen af.. jeg har stadig sådan en dims siddende inde bag fortænderne i undermunden fr at holde dem på plads, og den skulle jeg have fået fjernet da jeg var 21... nu er jeg 24

jeg vil ikke ende med at skulle have tænder som min mor og min far.. de blev helt sorte og grimme og de har begge fået gebis.. min mor er 50 og min far fik det som 57 årig...

så jeg vil nu høre jer damer herinde om i kan anbefale en eller flere tandlæger hvor det er billigt og evt fortælle lidt om hvordan de bedøver ved at få lavet huller.. (jeg foretrækker lattergas.. ikke noget bedøvelse, bare lattergas.. er der nogle alm tandlæger der har det???

tror jeg har mange huller og trænger også til en tandrensning og jeg vil gerne have fjernet den der bøjledims der...!! 

så kom gerne med nogle navne på tandlæger i kbh og omegn som er gode og billige.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

TineA

Jeg kan anbefale min

Tandlæge Ole Holm Laureng

Axeltorv 8
1609 København V

Anmeld

23. marts 2011

Lise

Min tandlæge hedder Peter Kaae, og holder til på Strandboulevarden på Østerbro. Jeg har gået der al den tid jeg har boet i Kbh (siden 2002). Jeg synes han er rigtig sød og dygtig

http://tandlaegek.dk/ 

Anmeld

23. marts 2011

Isabella_mor

W.. skriver:

Jeg kan anbefale min

Tandlæge Ole Holm Laureng

Axeltorv 8
1609 København V

kan du evt lige komme med nogle priser...

lapning af huller.. tandrensning, alm tjek.. osv?

Anmeld

23. marts 2011

L.J.L

isabellamor skriver:

jeg har ikke været ved tandlægen siden jeg var 18 i know

havde sgu ret svært ved at placere mig i tandlægestolen igen efter jeg havde fået bøjlen af.. havde togskinder i over og undermund i over 3 år.. og det har været en forfærdelig periode i mit liv..

jeg skal simpelthen have taget mig sammen og få mig en tid hos en tandlæge.. jeg HADER DET... især fordi at jeg er så ømskindet omkring mine tænder... er ikke stolt af mine fortænders størrelse bla.. og at der er en af tænderne der har rykket sig lidt tilbage efter jeg fik bøjlen af.. jeg har stadig sådan en dims siddende inde bag fortænderne i undermunden fr at holde dem på plads, og den skulle jeg have fået fjernet da jeg var 21... nu er jeg 24

jeg vil ikke ende med at skulle have tænder som min mor og min far.. de blev helt sorte og grimme og de har begge fået gebis.. min mor er 50 og min far fik det som 57 årig...

så jeg vil nu høre jer damer herinde om i kan anbefale en eller flere tandlæger hvor det er billigt og evt fortælle lidt om hvordan de bedøver ved at få lavet huller.. (jeg foretrækker lattergas.. ikke noget bedøvelse, bare lattergas.. er der nogle alm tandlæger der har det???

tror jeg har mange huller og trænger også til en tandrensning og jeg vil gerne have fjernet den der bøjledims der...!! 

så kom gerne med nogle navne på tandlæger i kbh og omegn som er gode og billige.. 

Maria schiff på Frederiksberg alle hun er tidligere børnetandlæge så ved hvordan man behandler UDEN smerter! Hun er ikke byens billigste men vil vove at påstå at hun er en af byens bedste og så har hun kureret min tandlægeskræk

Anmeld

23. marts 2011

TineA

Jeg har ikke fået lavet huller hos ham (endnu). Men jeg har også fået lavet noget med bøjlen - altså jeg fik den af da jeg var 14 vist nok, men har så siden haft en wire på den nederste fortænder, og den er røget af et par gange og den har de sat på igen uden smerte eller besvær. Min mand har også tandlæge der, faktisk har hele hans famile det, og han har fået fjernet en betændt visdomstand med bedøvelse(sprøjte i tandkød og gane) også uden problemer. Det kostede ham vist 15-1700 kr med bedøvelsen og det hele.. Mener jeg Ellers tager sygeforsikring danmark jo en stor del af regningen

Anmeld

23. marts 2011

TineA

isabellamor skriver:

kan du evt lige komme med nogle priser...

lapning af huller.. tandrensning, alm tjek.. osv?

Årh, jeg kan sgu ikke rigtig huske det.. Jeg har lige betalt en regning på omkring 600 kr for en tandrens, fået fjernet tandsten og billeder.

Anmeld

23. marts 2011

Isabella_mor

linselouise skriver:

Maria schiff på Frederiksberg alle hun er tidligere børnetandlæge så ved hvordan man behandler UDEN smerter! Hun er ikke byens billigste men vil vove at påstå at hun er en af byens bedste og så har hun kureret min tandlægeskræk

kan du evt komme med nogle priser???

Anmeld

23. marts 2011

L.J.L

isabellamor skriver:

kan du evt komme med nogle priser???

Mener jeg giver omkring 3-400 kr for tandrens og tjek hvert halve år men hvis du er medlem af Danmark dækker de en stor del

Anmeld

23. marts 2011

mortil4dejligepiger

www.tandlykke.dk

Hun er fantastisk! Altid meget sød og tålmodig. Og hendes priser her mere end okay. Giv hende et ring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.