fødegangen Svendborg vs Odense

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

Pige2009

Jeg har stemt Odense. Laura kom til Verden på OUH og det var en helt igennem fantastisk oplevelse med sød jordemoder og hjælper Det jeg har knap så godt at sige om er Patienthotellet "Vuggen", hvor man kommer hen efter fødslen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Jeg ved slet ikke hvad det er ?

Mod depression.

Anmeld

23. marts 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Mod depression.

Nåå okay ...

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Nåå okay ...

Altså har det egentlig fint nok, kunne måske godt undvære dem. Men kunne være jeg fik det skidt, og så er det bare om Svendborg er så meget bedre end Odense så det er forsøget værd? Er meget i tvivl.

Anmeld

23. marts 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Altså har det egentlig fint nok, kunne måske godt undvære dem. Men kunne være jeg fik det skidt, og så er det bare om Svendborg er så meget bedre end Odense så det er forsøget værd? Er meget i tvivl.

Altså jeg har kun født på svendborg så det er kun det jeg kan anbefale jo

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Altså jeg har kun født på svendborg så det er kun det jeg kan anbefale jo

Ja, og sød lille gut du fik dig

Anmeld

23. marts 2011

Worldwide

Anonym skriver:

Det kommer jo meget an på hvad du som person er til? Lille og kompakt eller stort og koldt? Men på den anden side skal DU også have det godt - Men du kan jo til hver en tid blive overflyttet fra det ene sted til det andet, hvis det har nogen effetk.. Tænker efter fødsel, om det så er bedre for dig at være på OUH oder?

Anmeld

23. marts 2011

Bshizzle

Baagøe skriver:

Jeg har stemt Odense. Laura kom til Verden på OUH og det var en helt igennem fantastisk oplevelse med sød jordemoder og hjælper Det jeg har knap så godt at sige om er Patienthotellet "Vuggen", hvor man kommer hen efter fødslen

Jeg gir dig fuldstændig ret...!

Vuggen var nok det mest skuffende på OUH..!
Jeg lå det fra en Fredag til Søndag, og nøøøøøj hvor kunne jeg blive gal på dem der over!
.. Ingen støtte/hjælp fik man.. 30 kr pr, dag for Tv og dårlig mad man selv skulle hente i Cafe'en.

Jeg har stemt Odense... for der skal jeg føde næste gang forhåbelig.
Man kan altid håbe på de er blevet bedre eller at man kommer hjem lige efter.  

Anmeld

23. marts 2011

mamax3

Jeg født nr 1 og nr 3 på Odense Sygehus og sammenlignet med nr 2 der kom på Horsens Sygehus KAN jeg helt klart anbefale OUH. Vi lå på mor/barn afsnittet bagefter og de var så søde... 

Anmeld

23. marts 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Ja, og sød lille gut du fik dig

Mange taaak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.