så kom vi til 2 års undersøgelsen, endelig!
Den lille frøken Nikoline er 92 cm høj! og foran rent sprogligt og helt generelt foran i sin udvikling. Hun er et barn i rivsel... Men det vidste vi godt jo:0)
der er så også et MEN, hun vejer 18,5kg... Det gør rigtig ondt på mig at skrive det. Hun har altid været over gennemsnitskurven, 4250gram da hun blev født og den kurve har hun fulgt. Da hun var 1 år og 2 mdr vejede hun 16,2kg og det var ike alarmerende, nu er der 2 kg mere og nu er det så alarmerende:0(
lægen blev meget fanatisk: ingen avocado, ingen mandler, ingen laks!!! og selvfølgelig ingen figenstand, ingen kiks, ingen saft og sodavand (de to sidstnævnte får hun slet ikke) og det andet kun sjældent.
så vi skifter minimælk ud med skummetmælk og så går hun fra sjældent at få kiks og figenstang, til aldrig at få det...
og så vil jeg prøve at hun kun får grøntsager eller riskager hvis hun beder om noget efter DP og inden maden...
men fårk! hvor gjorde det ondt, det er mit/vores ansvar at hun får den korrekte kost i den korrekte mængde... Og vi er åbenbart delvist fejlet! det rammer mig dybt...
Anmeld