Kan de ligge for meget på maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

966 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

Lolli

Min datter er 3 mdr. Hun er super god til at ligge på maven og vil meget gerne.

Nogen der ved om de kan ligge der for tit eller for længe? (selvfølgelig ikke når de sover).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

Mikkel's mor <3

fik at vide af en babyfys at de måtte ligge alt det på maven de ville og minimun 1½ time om dagen.

Anmeld

23. marts 2011

Lolli

Jennifer skriver:

fik at vide af en babyfys at de måtte ligge alt det på maven de ville og minimun 1½ time om dagen.

Skønt!

Tænkte bare på, at de jo ikke må sidde i skråstol, autostol og lign. da det belaster ryggen. Men det er vel også hårdt for ryggen at ligger på maven og holde hovedet oppe??

Anmeld

23. marts 2011

smokin

tror bare hun skal have lov til at ligge på maven til hun ikke gider mere.. hun skal nok give lyd hvis hun er utilfreds... det har jeg da hørt

Anmeld

23. marts 2011

Lolli

Zette skriver:

tror bare hun skal have lov til at ligge på maven til hun ikke gider mere.. hun skal nok give lyd hvis hun er utilfreds... det har jeg da hørt

Jojo... Lyd skal der nok komme.  Bare mærkeligt med et barn der gider at ligge på maven, når storebror skreg bare du prøvede at vende ham den vej.

Men hun får bare lov at ligge alt det hun vil.

Anmeld

23. marts 2011

Mary

Det belaster overhovedet ikke ryggen og nakken, tværtimod så styrker det jo netop deres muskler  Fedt at du har en baby som gider det! 

Anmeld

23. marts 2011

Mikkel's mor <3

Lolli skriver:

Skønt!

Tænkte bare på, at de jo ikke må sidde i skråstol, autostol og lign. da det belaster ryggen. Men det er vel også hårdt for ryggen at ligger på maven og holde hovedet oppe??

hmm ja det er rigtig nok, har jeg aldrig tænkt over

men tror måske at det har noget at gøre med at så har hun muligheden for at ligge hovedet ned hvis det bliver for hårdt

Anmeld

23. marts 2011

2babygirls

Lolli skriver:

Min datter er 3 mdr. Hun er super god til at ligge på maven og vil meget gerne.

Nogen der ved om de kan ligge der for tit eller for længe? (selvfølgelig ikke når de sover).

Jeg har fået at vide at babyen skal ligge på maven når de er vågen, og på ryggen når de sover.. indtil de selv vender sig

Anmeld

23. marts 2011

Lolli

Mary skriver:

Det belaster overhovedet ikke ryggen og nakken, tværtimod så styrker det jo netop deres muskler  Fedt at du har en baby som gider det! 

Ja, det er rart. Men hun kan også holde hovedet længe - så er det nok lidt sjovere end at ligge med næsen i gulvet. Hihi...

Anmeld

23. marts 2011

Lolli

Jennifer skriver:

hmm ja det er rigtig nok, har jeg aldrig tænkt over

men tror måske at det har noget at gøre med at så har hun muligheden for at ligge hovedet ned hvis det bliver for hårdt

Ja, det er selvfølgelig rigtigt. Det gør min datter bare ikke, hun holder hovedet oppe hele tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.