Altså nu var jeg jo ikke ung ung da jeg blev mor, var 26, men det var meget få fra min omgangskreds der var begyndt at tænke på børn, så der er faldet rigtig mange fra også fordi det meget var festveninder, og ja jeg drikker virkelig sjældent efter jeg har fået min datter, men jeg tror det handler om den proces der sker når man får børn, nogle har stadig et behov for at komme ud og fyre den af en gang imellem, andre har ikke, det er enormt individuelt. Nu har jeg en videregående uddannelse i forvejen, men er igang med en ny, så jeg ved at det er hårdt især ved eksamener osv., men der er også mange fordele ved at få barn mens man studere, dog syntes jeg (hvis det er en videregående uddannelse) at man lige skal sætte sig ind i hvad uddannelsen egentlig kræver af en inden, da det er noget helt andet at læse på en videregående uddannelse, eller universitetet end det er på fx. en ungdomsuddannelse, og det er ikke selve eksamenerne osv jeg tænker på, men mere den arbejdsindsats man skal lægge i det og hvor meget selvdesiplin der er ved nogle af uddannelserne, så det kræver noget struktur.
Anmeld