Preghiera skriver:
Hej piger! 
Jeg er ikke gravid - endnu! MEN ville høre jer unge mødre (hvis der er nogen af jer der har det på denne måde) hvordan jeres erfaringer har været med at få et barn i jeres unge år (evt. under studie) OG stadig have lyst til en bytur en sjælden gang i mellem eller veninde shopping osv....
Altså fx.: kan det lade sig gøre at blive mor og
-stadig ta' en venindeaften en gang imellem
-shopping
-tøsefrokost etc
Eller har I, som min store frygt, oplevet at alle ens party-tøser "forsvinder" når der kommer en blyp? 
Håber i vil dele 
Jeg blev mor i en alder af 16, dog på ingen måde noget der var planlagt, og i en alder af 22 fik jeg nummer to.
Jeg fortryder ikke mine børn, for elsker dem jo.
Men nej anbefaler ikke ligefrem unge til at gøre det samme, for det er utrolig hårdt.
Jeg er selv studerende,og med to børn, hvor den ene også går i skole, jamen så synes jeg det er øv, jeg ikke ventede dengang, men man kan tingene hvis man har viljen.. 
En del veninder faldt fra, men dem der blev er guld værd, og idag kan man se det sjove i, at min knægt på otte render rundt mens de første er begyndt og få små børn nu osv.
Shopping,hehe det gør jeg konstant, det er dog bare ikke kun ting til mig selv der bliver shoppet til mere.. 
Anmeld