Har I oplevet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

252 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. oktober 2008

Tikki

...at en I ikke kender har skrevet en privatbesked til jer her? Jeg er lige blevet spurgt om, hvorfor vedkomne ikke kan se mine billeder...........skummelt eftersom vedkomne er pensionist/efterlønner, står der i profilen. Ej....er jeg for skeptisk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2008

heaven

hrum, det lyder sq da underligt..... har du spurgt nærmere ind til hvem det er ?

Anmeld

15. oktober 2008

Astrid P

Jeg synes det virker lidt skummelt...

Anmeld

15. oktober 2008

Tikki

Nej..jeg har lige fået beskeden - profilen: https://www.baby.dk/Users/View.aspx?UserID=1827

Nu er jeg godt nok storslem sådan at udlevere en person....og jeg undskylder hvis det er helt reelt ment.............men jeg er sgu lidt skeptisk anlagt efter en bestemt episode, som vi alle kender her i juli07gruppen.

Anmeld

15. oktober 2008

heaven

Jeanette skriver:

Nej..jeg har lige fået beskeden - profilen: https://www.baby.dk/Users/View.aspx?UserID=1827

Nu er jeg godt nok storslem sådan at udlevere en person....og jeg undskylder hvis det er helt reelt ment.............men jeg er sgu lidt skeptisk anlagt efter en bestemt episode, som vi alle kender her i juli07gruppen.

lad det ligge..... hvis det bliver ved, nævn det for henrik..

Anmeld

15. oktober 2008

Tikki

Ja det er nok bedst, men sgu da lidt skummelt............

Anmeld

15. oktober 2008

heaven

Jeanette skriver:

Ja det er nok bedst, men sgu da lidt skummelt............

ja lidt... fint nok at være obs... jeg kan da heller ikke sige mig fri fri for at tænke at hvad er pensionist/efterlønner laver herinde - sådan umiddelbart...??

Anmeld

15. oktober 2008

linemus

Mystisk. Du kan også bare svare, som det er, at du kun vil vise billeder til dem, du kender herinde, derfor har du sat kode på. Så er den vel ikke længere.

Knus Line

Anmeld

15. oktober 2008

Tikki

Ja, jeg svarede bare at jeg havde en kode.........Men det var mere for at høre, om det var en genganger...det sker jo tiltider her og der.....men det er det nok ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.