Som jeg skrev i mit indlæg om Ottos kommen til verden, havde vi fået anbefalet at bruge suttebrikker fra hospitalets side af, og han tog jo også rigtig godt fat - troede jeg!

Det vi så går i møde er flere dage i streg, hvor han kan ligge ved brystet i op til 3 ½ time ad gangen, før han giver op af udmattelse
søndag bryder jeg sammen, for jeg kan slet ikke holde til, at jeg ikke kan give ham, hvad han har brug for... i mit hovede har jeg opgivet amningen, og er parat til at give mig fuldt ud til mme...
Jeg ringer til min mor fuldstændig knækket og siger, at jeg ikke kan mere... hun ringer igen kort efter, og fortæller om et privat barselshotel, hvor eksakt hjælp til mine problemer bliver beskrevet
Jeg ringer med det samme til den sødeste jordemoder, som vil have, at jeg kommer så hurtigt som muligt, for hun kan sagtens hjælpe mig!
Vi er nu kommet hjem efter 2 døgn på barselshotellet, og har fundet ud af, at han sagtens kan tage ved MINE bryster, og at han på intet tidspunkt har fået den mad han skulle have - puha det var hårdt at få at vide... samtidig finder vi ud af, at hans tarme er rigtig sarte, så vi skal bøvse ham en del gange under amning, for at luften ikke sætter sig ubehageligt fast i hans tarme... og hvis den gør, har vi også fået teknikker til at hjælpe ham, når det er svært for ham selv at arbejde luften videre...
Jeg synes det er kritisabelt, at jeg fra hospitalets side af får at vide, at amningen bare går helt vildt godt, når den bare slet ikke gør det... og jeg tror jo jeg giver ham det rigtige, men det viser sig, at jeg sulter ham i stedet
Ja, jeg blev offer for systemet og endte med et underernæret barn - men heldigvis slap vi for indlæggelse!!! Det har simpelthen været de bedste 10000 kr. jeg i mit liv har brugt - kan kun anbefale sådan et ophold med overvågning 24 timer i døgnet
Tak fordi du læste med
- blev simpelthen nødt til at komme ud med det!!!