Er det kun mig, der ikke kan sove om natten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. marts 2011

kaka4

hej piger,¨

jeg sover mega dårligt om natten, men kompenserer med en lur mere eller mindre hver dag om eftermiddagen. Jeg har ikke dicideret ondt når jeg ligger ned, men jeg bliver øm i skulder og hofte af at ligge på siden. Glæder mig meget til at kunne ligge på maven.

Derudover bliver min nattesøvn også spoleret en hel del af nattetisseri - godt nok irriterende.

kram Kaka4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. marts 2011

Line Højdal

Hehe... Kan egentlig kun trække på smilebåndet over vores elendighed... Hvor er det dog godt vi har hinaden

Jeg skal også op og tisse 1-3 gange og ud over det er Supermand begyndt at have sin mest aktive periode fra ca. kl. 23-04 om natten... ikke så optimalt! Kroppen værker også en smule, men det har simpelthen hjulpet såååå meget at vi har fået nye senge (elevationssenge)... Det er skønt!!

Men, nu er der jo ikke længe til... så vi må bare holde ud!!

Anmeld

24. marts 2011

Stine Raaholt

Pipkukkeren skriver:

Hehe... Kan egentlig kun trække på smilebåndet over vores elendighed... Hvor er det dog godt vi har hinaden

Jeg skal også op og tisse 1-3 gange og ud over det er Supermand begyndt at have sin mest aktive periode fra ca. kl. 23-04 om natten... ikke så optimalt! Kroppen værker også en smule, men det har simpelthen hjulpet såååå meget at vi har fået nye senge (elevationssenge)... Det er skønt!!

Men, nu er der jo ikke længe til... så vi må bare holde ud!!

Så må vi ikke håbe at det er hans rytme, når han kommer ud af maven

har hørt noget om at til sidst i graviditeten kan deres sove/aktive perioder begynde at ligne lidt et mønster der fortsætter udenfor...

ikke for at drille

min lille orm har fundet ud af at det er sjovest at sparke ned mod sengen, så hvis jeg ligger på højre side, så lægger hun sig med fødderne ned mod madrassen og stamper... og hvis jeg vender mig, så vender hun sig også... - det gør faktisk lidt ondt i huden...

Stine

Anmeld

24. marts 2011

Kuk

Åhhh jaaa... jeg sover at H.. til.

Det er ikke unormalt, at jeg er oppe en gang i timen for at dryppe af, men jeg tror det er fordi lillemanden trykker på min blære, så jeg føler jeg er lige ved at tisse i sengen  Pænt irriterende!

Og så kan jeg blive helt hidsig på min dejlige mand, bare hans vejrtrækning genere mig - han sover og jeg pines.

Men jeg er heldigvis sygemeldt og tager også en "morfar" stort set hver eftermiddag på 1½ til 2 timer og vågner så kamprød i hovedet, aner ikke hvorfor jeg bliver rød i hovedet - meget skørt

Og så har jeg åbenbart nogle muskelgener i nakken eller et eller andet sted deromkring, som gør at jeg føler jeg har en klump i halsen, ligesom om man har fået noget galt i halsen   hele tiden - nogen gange føles det som om der bliver taget kvælertag på mig . Jeg har talt med min fys om det, hun siger, at det kan være svært at lokalisere hvor det kommer fra, da nervebanerne/senerne er så bitte tynde. Så i kombination med haleben-, lænde- og rygsmerter, har jeg nu tilføjet denne irriterende klump i halsen og dårlig nattesøvn... Hvor jeg dog glæder mig til veerne starter  Han skal ud!

I morgen er sidste dag som sygemeldt og så starter min barsel officielt (4 uger til)...

KH Lonnie-Kuk

Anmeld

25. marts 2011

HeidiGade

Altså ville jo egentlig ønske, at jeg var den eneste, der havde dette "problem" med at sove, meeeen jeg smiler da alligevel ved tanken om, at jeg ikke er det og derfor også kan læse om jeres manglende nattesøvn.

- Jeg gik i seng klokken 22 og tænkte, det var alligevel længe jeg kunne holde mig vågen i dag. Da jeg så vågnede og nu har kartet rundt i sengen i knap en time tænkte jeg, når pyt, jeg har sikkert gjort det godt og kigger på uret, og så er den kun lidt over 1. Arh, men hvad sker der.... Der er jo længe til jeg skal op.

Maven "strammer" og mine hofter gør ondt, så jeg ikke kan ligge på den ene side, og heller ikke på den anden side  Det er bare top dollar. Nårh, men så sidder jeg da bare lige her lidt og så må jeg se, om der er noget i fjernsynet bagefter.

Farmand snorker og sønnen taler i søvne, hvor er vi dog hyggelige.

Håber, at I andre kan sove godt.... Om ikke andet, så bare én nat.

Knus Heidi

Anmeld

25. marts 2011

Stine Raaholt

Jeg er ked af at sige det Heidi, men jeg har faktisk sovet uden stop fra kl. ca. 22 til 620 - Jubiiii!!! jeg er så frisk som nogensinde før - selvfølgelig har jeg været vågen i korte øjeblikke, når jeg skulle vende mig, men det er lykkedes mig at falde i søvn med det samme igen...

det er første gang i flere uger, så nu er jeg klar til en weekend fyld med sociale arrangementer... glæder mig, for jeg er ret social og denne periode, hvor jeg bare er træt, træt, træt om aftenen, der kan der jo gå en hel uge uden jeg ser venner eller veninder... så jeg glæææder mig til veninde-fødselsdag i aften + hygge-lege-date med min bror og svigerinde i morgen + veninde-fødselsdags-brunch søndag...

god fredag til alle - håber flere har sovet godt

Stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.