Er det kun mig, der ikke kan sove om natten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.017 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. marts 2011

HeidiGade

Gaaaab....

Er det kun mig, der sover af h...... til om natten?

Synes godt nok ikke at jeg får mange timers søvn i løbet af sådan en nat.

Så kan man ikke ligge på den ene side, så prøver man på den anden og at ligge på ryggen eller maven, det går heller ikke... tsk tsk tsk

Det gode er at jeg er på barsel, så jeg kan godt "tillade" mig at tage en morfar sådan midt på dagen (O; Smiler

Nårh, ville egentlig bare lige sende en lille godmorgen hilsen.

Heidi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

evaisabellas

Har netop i nat haft den værste nat endnu.. Måtte til sidst give op, og tænde for den bærbare for at at blive træt igen.. Frygteligt..

Jeg havde samtidig jagende, stikkende smerter ned i lysken, uanset hvordan jeg lå/ligger, og flere ting der kunne tyde på at kroppen er ved at være klar til "affyring".. 

Skal have planlagt kejsersnit om 8 dage, hvis jeg da ikke nå at gå igang selv inden.. Har det på fornemmelsen 

Anmeld

23. marts 2011

Stine Raaholt

Synes faktisk ikke det er kroppen der værker så meget endnu... men jeg vågner hele tiden og ligger tit vågen en times tid midt på natten... uden grund... er lys vågen, men ved godt at næste morgen er jeg viiiildt træt...

går på barsel om 3 uger, så jeg ser frem til lige at kunne få en morfar engang imellem

Go solskinsdag

Stine

Anmeld

23. marts 2011

mia1981

HeidiGade skriver:

Gaaaab....

Så kan man ikke ligge på den ene side, så prøver man på den anden og at ligge på ryggen eller maven, det går heller ikke... tsk tsk tsk

Det gode er at jeg er på barsel, så jeg kan godt "tillade" mig at tage en morfar sådan midt på dagen (O; Smiler

Heidi

Smiler  Kender det..

Tæller dage til termin...13 idag... Men når det så er barn nr 2 ved man godt at det ikke er fordi man så får sovet mere de næste mdr bare fordi man kan ligge godt igen  Nææææh så er det op mange gange om natten

Glæder mig dog til at sove på maven igen

Anmeld

23. marts 2011

Mus84

HeidiGade skriver:

Gaaaab....

Heidi

Nej gaab tak sover heller ikke særlig godt i denne tid,, alle siger dog få nu sovet inden den lille kommer... Ja men kan ligesom bare ikke.. vågner ca. 2 gange om natten og falder i søvn ved 23 tiden og vågner kl.7 så det er altså ikke mange timer at få, og hvis jeg vil have en lur om dagen ja så bliver det til 5-10 minutter mere kan jeg ikke

Øv øv troede trætheden kom tilbage her i tredje trimester? men nej.. ?

Anmeld

23. marts 2011

Smilendesussi

Jeg har vist et enormt godt sovehjerte Jeg har ikke problemer med at sove. Nogle gange vågner jeg lidt, når jeg skal vende mig, men ellers har jeg indtil videre ikke problemer med at sove.

Anmeld

23. marts 2011

_-Kathrine-_

Sover også RIGTIG dårligt og det er et HELVEDE når jeg skal vende mig pga bækkenløsning  Samtidig har jeg en mand der skiftevis snorker og skærer tænder, så han får lige et par skub i løbet af natten... Men den stakkels mand skal jo op og på arbejde, så kan ikke rigtig tillade mig at smide ham ind på sofaen  Så må jeg sove lidt længere, og det gør jeg bestemt også...-gerne til kl 10 om formiddagen  SKØNT

Mvh Kathrine

Anmeld

23. marts 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Det lyder super træls at ligge vågen om natten, eller sove så let at man vågner bare sådan...

Jeg har ikke haft problemer med at sove, når altså først jeg er faldet i søvn, så sover jeg, og vågner først når det er ved at være normal vågne tid, for så er blæren fyldt

ville ønske jeg kunne dele mit gode sovehjerte med jer! For det lyder bestemt ikke rart ikke at kunne sove igennem.

Det skal så lige siges, at jeg allerede går hjemme, og sover rigeligt til middag, og har ikke et job at skulle tænke på. 

- Skovrup 31+5

Anmeld

23. marts 2011

SimoneL

Jeg glæder mig sådan til at kunne sove på maven igen!!

Ellers plejer jeg at kunne sove fra et luftangreb, men lige for tiden er jeg begyndt at vågne lidt for mange gange i løbet af natten. Måske kroppen der prøver på at vænne mig til natteroderi med baby?

Anmeld

23. marts 2011

birthee

Jeg er også en af dem der ligger vågen om natten - jeg er som regel vågen en 3-4 gange i løbet af natten, og den ene gang ligger jeg altid vågen en times tid  i nat gik tiden så med at spekulere over om jeg skulle forlænge min barselsorlov, så jeg fik så meget ud af det som det var muligt... Men er ikke blevet klogere på det endnu... Nogle gange hjælper det heldigvis at drikke et glas mælk og spise et par kiks...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.