Sammenbrud. (meget meget langt).

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. marts 2011

mulle7430

puha hvor en omgang  du skal lige have et par   så håber vi snart ser dig herinde igen ..kender dig ikke rigtig men håber da at komme til det en dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2011

JulieE

Kære søde Zafir!!! Åh.. Hvor er jeg ked af at læse, at du slet ikke har det godt!!! Puha... det lyder bare slet slet ikke rart!!!

Jeg håber du bliver taget alvorligt og får den hjælp du har brug for!!!

Knus og kram og tanker fra mig!!!!

Anmeld

23. marts 2011

K&S

23. marts 2011

CamiRon

Har læst det hele og ønsker dig rigtig god bedring! Du får lige en hel bunke kram på vejen!

Anmeld

23. marts 2011

LinLin

23. marts 2011

2babygirls

kæmpe kæmpe til dig Zafir!!!

Rigtig god bedring og få nu sovet så godt du nu kan, så din konto er i stærkt plus igen !!!

Anmeld

23. marts 2011

Loa

Hold da op for en omgang

Håber snart du kommer oven vande igen.....

Dejligt du har en sød familie til at hjælpe....

Anmeld

23. marts 2011

Mille83

Sender også lige et kæmpe kram herfra 

Anmeld

23. marts 2011

Holbæktrunten

Årh søde!

Jeg kan genkende så mange af de symptomer du beskriver, fra da jeg selv var alvorligt ramt af stress.

Sitren/diren i ale led og muskler, uendelig træthed men umuligt at sove, ikke at overskue sms og tlf opkald og de daglige pligter... Bliver så ked af det på dine vegne, det er et helvede!

Til gengæld tager jeg hatten af for dig. At du trods alt det du kæmper med, stadig kan finde overskud til at række ud og bede om hjælp. Det kan godt ske at det ikke huer dig, vi har vel alle et "kan-selv-vil-selv"-gen der er mere eller mindre dominerende. MEN du gør det alligevel, for du ved at den her situation er uholdbar, både for dig og din familie. Du må dog elske dem himmel-højt.

Mht ADHD så ja, få det undersøgt. Hellere vide hvis der er noget om det, få en afklaring og evt medicin og hjælp til at strukturere hverdagen. Der er masser af mennesker der lever med den diagnose, og har et godt liv. 

Stort til dig - jeg håber du får den hjælp og ro du har behov for, så du kan komme på toppen igen

Anmeld

23. marts 2011

Isabella_mor

det lyder til at du nok skal få styr på det.. det er en overvindelse at erkende at man har det skidt.. og det er rigtig flot at du står frem med det og jeg håber at du kommer helskindet igennem det og at du tager imod alt den hjælp du får tilbudt med kyshånd...

du er ikke en dårlig mor. du er et menneske...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.