Hvor melder man sig ud af samfundet???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.036 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Anonym trådstarter

Jeg skriver dette indlæg anonymt. Ved ikke helt hvorfor men det føles bare som det rigtige at gøre..

I dag var jeg til samtale med min leder. Jeg har løbende haft samtaler efter jeg er kommet tilbage fra sygemelding. Hvilket er fint nok men det gør at jeg stadig bliver mindet om det og stadig skal snakke og forklare føler jeg.

Men i dag var slem. Jeg har igen igen igen haft en del fravær pga. sygdom med pigerne. Jeg ved godt at det ikke er smart og særlig stabilt men ved faktisk ikke hvad vi skal gøre. Har bare ingen til at tage pigerne når de er syge.

Men min leder har så bestemt at jeg fra næste år ikke skal have en klasselærer funktion. Den havde jeg ikke set komme. Forstår godt hendes grund med stabilitet og bedst for klassen.

Men jeg er hammrende god til at være klasselærer, jeg lytter og løser og forventer. Forældrene er meget glade for mig har jeg flere gange fået afvide. For mig er det meningen med mit job og mit kald.

Men ikke mere. Jeg skal være faglærer. Dvs. i mange forskellige klasser, mange forskellige fag, flere undervisningstimer, og meget meget mere hjemmearbejde end jeg har nu.

Jeg er pt. stadig på nedsat tid og det er så dejligt. Men skal jeg have 3 undervisningstimer mere om ugen er jeg faktisk på fuld til og med pænt mere at se til.

DET MAGTER JEG IKKE!!!

Længere er det bare ikke. Ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Har tudet hele dagen. SMADRET!

Oveni føler jeg mig pisset på da jeg har lagt så meget energi i min klasse. De kunne intet da jeg fik dem. Ikke lytte, ikke sidde, ikke tåle krav intet. Jeg har fået den skønneste klasse ud af dem. Men det har været hårdt.

Efter jeg kom tilbage efter min sygemelding tog det mig en måned at få dem tilbage til den gode klasse og jeg knoglede men det lykkedes.

Så hjælpen fra skolen er altså at tage det fra mig jeg er mest stolt af og den rolle jeg nyder mest. Pluds at give mig flere timer og mere arbejde. FINT!!!

Præcost det modsatte af hvad kunne hjælpe mig.

Og ved i havd jeg gør under samtalen? Ingenting. Nikker og sammentykker! Hvad fanden er det.

Men jeg har aldrig kunne gøre noget derude. Som om jeg er et lille barn der bliver irettesat.

Så nu sidder jeg her og ved bare ingenting.

Tuder og tuder og tuder....

......- der har hævede øjne og ligner lort.

ps. Der sker i øvrigt og oveni i alt heller INGENTING i børnehaven.

Jeg magter ikke mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Skouboe

har ikke rigtigt noget at sige bortset fra 

Anmeld

22. marts 2011

Klumpe-dumpe

Åh nej åh nej åh nej nej nej nej nej.

Åh kæreste søde skattermus, de skulle dælme havde et KÆMPE los over benet!!!!

Ved slet ikke hvad jeg skal skrive, udover jeg kan dælme godt forstå du er mere end ked   Er det ikke muligt at kikke efter andre skoler?

Åh hvor ville jeg gerne kunne gøre noget for dig.

En million kram til dig sødeste    

Anmeld

22. marts 2011

JustAnotherName

Øv. Sikke en masse møg og modgang!
Sender dig og dine smukke piger en masse knus og tanker

Anmeld

23. marts 2011

Ida.

Åh nej, hvor er det bare stinkende uretfærdigt!! Jeg har intet klogt at sige men kan dele en masse af de her ud!!

Anmeld

23. marts 2011

Anonym trådstarter

Har sendt en mail til min leder... er nervøs og har det dårligt med at være på arbejde idag....

Anmeld

23. marts 2011

AnneBJ

Øv hvor lyder det bare træls! Ved ikke rigtig hvad der kan trøste, men et kram skal du i hvert fald have!

- hvad har du skreve ttil din leder?

Anmeld

23. marts 2011

Barbamama

Åh det kender jeg godt. Det er så svært at få sagt fra og så går man hjem med en kæmpe knude i maven og alle de tårer der så følger. Hvor er det bare træls med sådan en melding.... Jeg har desværre ingen gyldne råd, men jeg synes da lige jeg ville sige at jeg føler med dig. Knus

Anmeld

23. marts 2011

Vinker

Åååh skattepige, ville ønske jeg rigtig kunne kramme dig. Det gør mig så ked af at det at læse det du skriver. Vidste jo godt en del af det, men er da frygtelig ked at at høre det sidste nye :( Kan godt forstå du er rigtig ked af det.

Ville ønske jeg kunne gøre noget for dig!!!!!!!!!

De største knus og kram til dig. Du ved jeg er lige her!!!!

Anmeld

23. marts 2011

otlitrom

Ved slet ikke, hvad jeg skal sige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.