12 - 14 måneder gammel by på ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

camillakrath

MarianneSonne skriver:

Du kan godt glæde dig. Det er helt fantastisk for dem at være sammen med deres bedsteforældre en hel uge, og mine forældre nyder det også rigtig meget. Min mor siger at det ikke er for vores skyld at de invitere os ud at rejse, men for deres egen.

Hvis du har flere bekymringer, så skriv endelig, så skal vi nok få gjort kål på dem  

Jamen det vil jeg da helt sikkert benytte mig af. Tilføjer dig lige som ven. Synes jeg har tusind spørgsmål om alt og ingenting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

camillakrath

Mette. skriver:

Jeg har en datter på 11 måneder, vi skulle have været til USA, (hvor min familie bor) når hun er 15 måneder - men hun sover ikke ret godt om natten, er dårlig til at spise og er svært ved store omvæltninger.

Så, på det grundlag har vi valgt at blive hjemme, selvom det er hos mine forældre vi skulle have boet. Man kunne sikkert sagtens tage afsted, men vi vil ikke udsætte hende for det, når hun i forvejen ikke er for god til det. Så, måske i bare skal satse på i kan komme med, men se tiden an og se hvordan jeres søn bliver? Ingen børn er jo ens, så for de fleste vil det sikkert gå fint, men i skal måske bare være forberedt på det ikke kan lade sig gøre.

Det lyder som en god ide. Man ved jo aldrig hvilken personlighed der kommer ud

Anmeld

22. marts 2011

Mussen2

camillakrath skriver:

Ej hvor skønt. Kopierer lige din besked, så jeg har dine råd.

Så du vil mene at det egentlig bare handler om at planlægge det nøje?

Det afhænger nok af hvordan man er som person, men jeg havde det godt med at have tænkt over alle tingene og havde forberedt mig på en masse ting. Det lettede det hele for mig og dermed tog bettemusen det nok også mere let.

Andre gode råd er at pakke små pakker ind til flyrejsen. Det behøver ikke være nyt og spændende, men ex. rosiner og noget af hans legetøj. Så kan man hive det frem når der skal ske noget i flyet.

Jeg tror også det er fint, hvis barnet har prøvet at sove i en rejseseng før, så den ikke er helt ukendt.

Håber i får en djlig ferie når i kommer så langt. Go for it!

Anmeld

22. marts 2011

camillakrath

Mussen2 skriver:

Det afhænger nok af hvordan man er som person, men jeg havde det godt med at have tænkt over alle tingene og havde forberedt mig på en masse ting. Det lettede det hele for mig og dermed tog bettemusen det nok også mere let.

Andre gode råd er at pakke små pakker ind til flyrejsen. Det behøver ikke være nyt og spændende, men ex. rosiner og noget af hans legetøj. Så kan man hive det frem når der skal ske noget i flyet.

Jeg tror også det er fint, hvis barnet har prøvet at sove i en rejseseng før, så den ikke er helt ukendt.

Håber i får en djlig ferie når i kommer så langt. Go for it!

Sikke en god ide. Så man altid kan hive et eller andet frem, når tiden blir lang.

Vil virkelig benytte mig af de gode råd. Både til længere og kortere ture.

Anmeld

22. marts 2011

Mi

camillakrath skriver:

Men hvad med søvnrytmer og sådan? Man er vel førstegangsgravid

Det fede er, at man ikke har andet end god tid, når man er afsted. Så rytmen ændre sig måske lidt, men det har man jo ro og tid til. Jeg kan ikke anbefale at man tager på ture for at se noget med små børn. De gider ikke sidde i klapvognen en halv dag, og det skal være sådan at man kan trække sig tilbage til hotelværelset hvis de bliver trætte eller pylret af varmen.

Det er også en god ide at bo i en lejlighed med køkken, eller minimum et køleskab. Så kan man lige have noget koldt til barnet og sig selv, så man ikke behøver at forlade lejligheden for at handle, fordi barnet bliver tørstig.

Anmeld

22. marts 2011

Mi

camillakrath skriver:

Jamen det vil jeg da helt sikkert benytte mig af. Tilføjer dig lige som ven. Synes jeg har tusind spørgsmål om alt og ingenting

Det er bare helt fint

Anmeld

22. marts 2011

Mussen2

camillakrath skriver:

Sikke en god ide. Så man altid kan hive et eller andet frem, når tiden blir lang.

Vil virkelig benytte mig af de gode råd. Både til længere og kortere ture.

Du er velkommen til at skrive hvis der er noget du vil have vendt eller har brug for et råd. Brugte selv oceaner af tid på at samle alle de gode råd ind, men jeg synes det var det værd. Vi havde noget famile med på første rejse mine forældre og min bror og svigerinde. Det var så skønt at have barnepiger med på rejsen

Anmeld

23. marts 2011

camillakrath

Mussen2 skriver:

Du er velkommen til at skrive hvis der er noget du vil have vendt eller har brug for et råd. Brugte selv oceaner af tid på at samle alle de gode råd ind, men jeg synes det var det værd. Vi havde noget famile med på første rejse mine forældre og min bror og svigerinde. Det var så skønt at have barnepiger med på rejsen

Tusind mange tak - det vil jeg benytte mig af

Så jeg tilføjer dig lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.