camillakrath skriver:
Hej Baby.dk 
Min søde farmor har valgt at invitere hele familien på ferie næste år. Det blir charterferie og sydpå. Kunne forestille mig Cypern eller noget i den stil. Vi skal være afsted en uge.
Planen er at vi skal afsted næste sommer og vi mødes for at finde en uge her i april.
Til næste sommer vil vores søn være 12 - 14 måneder. Og så er mit spørgsmål - kan det lade sig gøre med sådan en størrelse? Med sovning, spisning osv osv.
Har i erfaringer? Og hvad sagde jeres små til at være afsted?
Vi vil rigtig gerne med, men ikke for enhver pris.
Knus 
Vi har rejst med vores piger. Da de store var 20 måneder, da de var 2½ og da de var 5½ og deres lillesøster var 12 måneder. Det kan man sagtens. Alt på disse charterrejsemål er tilrettelagt til børn. Vi har bare haft vores egen klapvogn med og bestilt en tremmeseng på hotellet.
De spiser jo det samme som os, så det med maden er overhovedet ikke et problem. Alle restaurenter har højstole.
Vi er bare gået op på hotelværelset når de skulle sove til middag, så sad vi på terrassen og læste lidt imens, eller fik selv en lur. Sidst købte vi et lille badebassin dernede og satte det op på terrassen. Så kunne den mindste og hendes lille kusine plaske i vand der. En spand og en skovl bringer også stor glæde i børnebassinet.
De har elsket at rejse. Det kræver lidt tålmodighed og underholdning i flyet, men det er vel også det eneste minus.
Vi tager afsted igen ok små tre uger. Med vores to piger på 7 år og deres lillesøster på 2½ år. Sammen med mine forældre og mine søstre og deres familier. ELSKER DET
God ferie
Marianne
www.stjerneleg.dk
Anmeld