Cold fusion eller LOOP metoden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

nissen51@ofir.dk

TrineLærke skriver:

Tusind tak for alle jeres svar

Overvejer hot fusion så - men det er noget med at hvis ikke man får tager det ordentligt ud, så kan det ødelægge håret. 

Har prøvet clips og tape, men ingen af delene har fungeret i mit hår.

Nej - Hot fusion ødelægger ikke håret - heller ikke hvis du "glemmer" noget i håret... Bare HUSK at få en uddannet til at tage det ud - ellers kan det gå galt, desværre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Darling<3

nissen51 skriver:

Hey...

Nu laver jeg selv hair extensions med metoden Hot Fusion og har gjort det i et par år m. flere kunder hver uge...

Jeg har selv ultra tyndt og kikset hår, prøvet clips - som røg ud, prøvet flettemetoden/symetoden, som ikke var pænt da det ku ses og til sidst hot fusion som bare er dét for mig!

Det kan klart anbefales og var også derfor jeg tog et kursus i det dengang. Det er op til kunden/påsætteren i samarbejde at finde farve, længde, struktur og mængde... Så du kan få det lige som du ønsker og hvis du forsøger dig med hot fusion og det bliver noget øv og kan ses osv, så er det en dårlig påsætter.

Jeg taler ikke dårligt om nogle men fordi en kunde har en dårlig oplevelse, går det ud over alle os andre påsættere... og det er ikke meningen det skal gøre ondt, sidde forkert eller krølle sammen...

Skriv evt. brev til mig for mere info :-)

Held og lykke med dit valg....

Louise

Hvor laver du hår henne?? Og hvad er prisen for det?

Anmeld

28. marts 2011

nissen51@ofir.dk

Honnie's Wife:) skriver:

Hvor laver du hår henne?? Og hvad er prisen for det?

Jeg laver hos mig selv pt. Da jeg lige skal ha gang i det hele inden lokalet købes  Men jeg kører også ud og skal faktisk til Hedehusene på søndag...

Du kan se og læse mere på www.ljhairdesign.dk

Anmeld

28. marts 2011

Darling<3

nissen51 skriver:

Jeg laver hos mig selv pt. Da jeg lige skal ha gang i det hele inden lokalet købes  Men jeg kører også ud og skal faktisk til Hedehusene på søndag...

Du kan se og læse mere på www.ljhairdesign.dk

Så har jeg luret Klipper du til bagefter?

Anmeld

28. marts 2011

Darling<3

nissen51 skriver:

Nej - Hot fusion ødelægger ikke håret - heller ikke hvis du "glemmer" noget i håret... Bare HUSK at få en uddannet til at tage det ud - ellers kan det gå galt, desværre...

Jeg tog selv mit ud, sidst jeg havde det i, og jeg har alt mit hår endnu, og jeg er hverken pro eller uddannet

Anmeld

28. marts 2011

nissen51@ofir.dk

Honnie's Wife:) skriver:

Så har jeg luret Klipper du til bagefter?

Ja selvfølgelig - alt bliver ordnet og gjort

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.