Cold fusion eller LOOP metoden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.389 visninger
15 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Ann.

Hvad ville i anbefale?

Jeg har tyndt hår, som går til min skuldre og vil gerne have noget fylde i til når jeg skal have sat mit hår til bryllup.

Jeg tænker også på, er de ikke irriterende de der microringe når man skal sove? Og hvor tydeligt kan de ses i meget lyst hår?

Tak på forhånd  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Halbschön

TrineLærke skriver:

Hvad ville i anbefale?

Jeg har tyndt hår, som går til min skuldre og vil gerne have noget fylde i til når jeg skal have sat mit hår til bryllup.

Jeg tænker også på, er de ikke irriterende de der microringe når man skal sove? Og hvor tydeligt kan de ses i meget lyst hår?

Tak på forhånd  

Jeg vil anbefale clips! Så kan du tá dem i og ud som det passer dig har haft tape som ellers skulle være godt, men ødelagde mit hår

Anmeld

22. marts 2011

Ann.

R&N skriver:

Jeg vil anbefale clips! Så kan du tá dem i og ud som det passer dig har haft tape som ellers skulle være godt, men ødelagde mit hår

Har selv prøvet tape og clips og det dur bare ikke i mit hår. Det er bare for tyndt

Anmeld

22. marts 2011

Halbschön

TrineLærke skriver:

Har selv prøvet tape og clips og det dur bare ikke i mit hår. Det er bare for tyndt

Øv da, også når du touperede dit hår inden du satte clips i?

Anmeld

22. marts 2011

Ann.

Øv da, også når du touperede dit hår inden du satte clips i?

Jep, og lige så snart jeg satte det op, kunne man så tydeligt se det.

Anmeld

27. marts 2011

Sabina

TrineLærke skriver:

Hvad ville i anbefale?

Tak på forhånd  

Det eneste jeg vil anbefale er clips.
Nu har jeg haft dårlig erfaring med, hot fusion, tape og fletning. Men kan godt se hvis dit hår ikke kan holde det oppe, dur det jo ikke.
de små ringe som er på i hot og cold fusion, gør ondt i starten når man skal sove osv. og strammer lidti hovedbunden. jeg havde 100 i mit hår.
og man kunne se mange af dem, selvom mit hår var sort.

Anmeld

27. marts 2011

Bare mig..

Nu kan jeg ikk huske hvad de ringe hedder, som du i forvejen ved hvad er for nogen, men dem har jeg prøvet.. Jeg synes, at det gøt herre nas når man sover.. Mit hår er også rimelig tyndt, og de blev ikke i, fordi de stille og roligt gled af.. Man kunne ikke som sådan se dem, men jeg fik dem også sat, så man ikke kunne se dem.. Tænkte meget over det, da jeg fik det..

Har ellers prøvet klipsene, og det er nok dem jeg hælder mest til.. Men egentlig, kan mit hår bare slet ikke holde på sådan noget. Muligvis med tape, men har hørt det ødelægger håret, så det skal jeg ikke ud i..

Anmeld

28. marts 2011

nissen51@ofir.dk

Hey...

Nu laver jeg selv hair extensions med metoden Hot Fusion og har gjort det i et par år m. flere kunder hver uge...

Jeg har selv ultra tyndt og kikset hår, prøvet clips - som røg ud, prøvet flettemetoden/symetoden, som ikke var pænt da det ku ses og til sidst hot fusion som bare er dét for mig!

Det kan klart anbefales og var også derfor jeg tog et kursus i det dengang. Det er op til kunden/påsætteren i samarbejde at finde farve, længde, struktur og mængde... Så du kan få det lige som du ønsker og hvis du forsøger dig med hot fusion og det bliver noget øv og kan ses osv, så er det en dårlig påsætter.

Jeg taler ikke dårligt om nogle men fordi en kunde har en dårlig oplevelse, går det ud over alle os andre påsættere... og det er ikke meningen det skal gøre ondt, sidde forkert eller krølle sammen...

Skriv evt. brev til mig for mere info :-)

Held og lykke med dit valg....

Louise

Anmeld

28. marts 2011

Miss T

Jeg har mega tyndt hår og jeg har prøvet både tape extensions, hvilket jeg bestemt ikke kan anbefale, da håret ikke kan sættes pænt op, det er bare min mening. Tape er jo i baner, så det er mere besværligt.

Dernæst prøvede jeg totter med noget flydende stads, der så holdt totterne på plads (kan ikke huske, hvad det hedder - måske var KERATIN)(en behandling som ikke er skadelig, da håret selv indeholder keratin), men det var jeg bare SÅÅÅ glad for og jeg kunne sætte håret op på alle mulige leder og kanter uden, at man som sådan kunne se det. Så det vil jeg klart anbefale til andre.

Tillykke med brylluppet

Anmeld

28. marts 2011

Ann.

Tusind tak for alle jeres svar

Overvejer hot fusion så - men det er noget med at hvis ikke man får tager det ordentligt ud, så kan det ødelægge håret. 

Har prøvet clips og tape, men ingen af delene har fungeret i mit hår.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.