Veninder - lemvig, holstebro og omegn :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. april 2011

Nadia Foged

Nalle skriver:

Jeg er fra Ikast

Hedder Natasja, er 19, bor sammen med min forlovede på 19, og vores børn på 2½ og 10 måneder

Lyder godt :0) Ikast er jo et stykke vej herfra, men når jeg har født og tabt mig igen, skal jeg faktisk dertil og tusses

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. april 2011

Nalle

Nadia Foged skriver:

Lyder godt :0) Ikast er jo et stykke vej herfra, men når jeg har født og tabt mig igen, skal jeg faktisk dertil og tusses

Så længe man har bil, ligger det ikke langt væk

Anmeld

13. april 2011

Nadia Foged

Nalle skriver:

Så længe man har bil, ligger det ikke langt væk

Nej det er selvfølgelig sandt, men det har jeg heller ikke

Anmeld

13. april 2011

Baby_girl2011

heeey..

jeg sys du skal kigge forbi min veninde.. Hun bor i ringkøbning og er gravid og skal føde i juli. Jeg ved at hun vil med glæde gerne kende nogle tæt om sig..

https://www.baby.dk/Users/View.aspx?UserID=14551

Anmeld

13. april 2011

Nalle

Nadia Foged skriver:

Nej det er selvfølgelig sandt, men det har jeg heller ikke

Det har vi

Anmeld

13. april 2011

Lone Jakobsen

hejsa

jeg hedder Lone er 32 år og mor til 4. bor i Aulum

Anmeld

13. april 2011

akskovmose

Nees er hvertfald på landet, uden for lov og ret  Bor selv i Bøvling, som også er under den kategori.. 

er 29 år, mor til snart 4.

En god ide er at komme med til nogle af de arrangementer der er i området.. Bøvlinghallen eller Tangsøcenteret. Der er graviditetssvømning i tangsø, og vist egentlig også før fødselstræning.. Det er en god måde at møde nogle her fra området.. 

annette

Anmeld

13. april 2011

Nadia Foged

akskovmose skriver:

Nees er hvertfald på landet, uden for lov og ret  Bor selv i Bøvling, som også er under den kategori.. 

er 29 år, mor til snart 4.

En god ide er at komme med til nogle af de arrangementer der er i området.. Bøvlinghallen eller Tangsøcenteret. Der er graviditetssvømning i tangsø, og vist egentlig også før fødselstræning.. Det er en god måde at møde nogle her fra området.. 

annette

Uden tvivl, bor her skam heller ikke fordi jeg synes her er ret herligt

Jaaa svømning er godt for folk der kan lide vand, aldrig været den helt store vandhund Men tak for rådet

Anmeld

14. april 2011

akskovmose

Nadia Foged skriver:

Uden tvivl, bor her skam heller ikke fordi jeg synes her er ret herligt

Jaaa svømning er godt for folk der kan lide vand, aldrig været den helt store vandhund Men tak for rådet

Du skal nok blive glad for området.. Her i Bøvling har vi jo en fantastisk vuggestue/børnehave/skole... Det er hvertfald rart at kunne aflevere sine børn et rigtig godt sted.. 

Anmeld

14. april 2011

Nadia Foged

akskovmose skriver:

Du skal nok blive glad for området.. Her i Bøvling har vi jo en fantastisk vuggestue/børnehave/skole... Det er hvertfald rart at kunne aflevere sine børn et rigtig godt sted.. 

Ja okay kan self godt være, men regner med at bo i lemvig inden jeg når så langt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.