Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Søger nogle veninder i nærheden af lemvig, holstebro eller omegn enten nogle med børn, eller nogle der venter børn Kunne være dejligt og have noget at snakke med, hvor man faktisk har nogle ting at snakke om ) Da man med tiden har mistet en del kontakt til folk, efter jeg blev gravid KOm frisk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia Foged skriver: Søger nogle veninder i nærheden af lemvig, holstebro eller omegn enten nogle med børn, eller nogle der venter børn Kunne være dejligt og have noget at snakke med, hvor man faktisk har nogle ting at snakke om ) Da man med tiden har mistet en del kontakt til folk, efter jeg blev gravid KOm frisk
Jeg bor godt nok ved Ringkøbing... Meeeen så langt er det jo egentlig ikke!!
Hvor bor du selv?
Jeg er gift med Andreas og vi har sammen to drenge og en lille pige på vej......
kamillapetersen91 skriver: Det kunne da være hyggeligt bor godt nok i Viborg
Det kunne da være hyggeligt bor godt nok i Viborg
Kunne da være super hyggeligt at du bor der gør intet, vi kunne jo altid finde ud af et eller andet hvis det var generelt også bare rart at have flere at snakke med, selvom man måske ikke ses så tit Men synes jeg da kunne være rart at finde ud af!
Jeg er frisk på noget, jeg bor godt nok i Videbæk
GitteC78 skriver: Jeg er frisk på noget, jeg bor godt nok i Videbæk
Afstand har jo egentlig intet at skulle have sagt ved venskaber så lyder rigtig godt!!
Nadia Foged skriver: Afstand har jo egentlig intet at skulle have sagt ved venskaber så lyder rigtig godt!!
Det er da godt.... Og tillykke med den kommende baby
GitteC78 skriver: Det er da godt.... Og tillykke med den kommende baby
Maaange tak Jeg glæder mig bare helt vildt, havde ikke troet jeg kunne være så utålmodig allerede, kan slet ikke vente mere
Nadia Foged skriver: Maaange tak Jeg glæder mig bare helt vildt, havde ikke troet jeg kunne være så utålmodig allerede, kan slet ikke vente mere
Det kan jeg godt forstå. Kender du kønnet? Jeg kunne heller ikke vente til min lille dreng kom, det var spændende at se hvordan han så ud. Om han lignede mig osv....
Hejsa.. Jeg bor i Holstebro med min forlovede og vores søn på 9 mdr
Hvor bor du henne?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128