At bide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

286 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. oktober 2008

Juniors mor

Julie bider!
- og jeg synes bare ikke der er noget der hjælper!
De sidste dage har hun bidt rigtig meget. Hun bider ikke når hun er sur, et typisk eksempel på når hun bider er, når hun kommer løbende hen til mig og giver mine ben et knus og så ender det med hun bider. Hun har to bamser som hun eeeeeelsker overalt på jorden og dem bider hun også i, så jeg er sikker på, at det er kærligt ment og at hun ikke gør det for at være ond, men det er jo ingen undskyldning - hun skal IKKE bide!
Vi siger "Nej" hver gang og siger hun ikke må og at hun skal ae eller kysse i stedet, men det fiser ikke rigtig ind, hvad dælen skal vi gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2008

Tynen

Jeg synes jeg har hørt eller læst et sted at de bider når de ikke kan udtrykke sig nok.
Jeg synes det passer meget godt.

Stella bed mig engang i skulderen da hun var ved at knuse/kramme mig, og jeg tror simpelthen bare det var fordi hun slet ikke kunne få det ud på anden måde
Lød det mærkeligt?!
Jeg ved nemlig ikke hvordan jeg lige skal forklare det

Ved desværre ikke hvad man kan gøre ved det..
Her bliver et AV! bare kvitteret af et smøret smil fra hende bagefter

Anmeld

16. oktober 2008

Loggidut

hmmmm, ja ondskabshed er det ikke...jeg tror som tynen siger at det er en manglende evne til at udtrykke sig...hvad med at stoppe hende inden bider...lade hende komme til dig, og måske skynde dig at klappe, eller råbe hurraaaaa....et eller andet for at aflede hende...i starten var jeg inde på en teori om at vende sig bort fra hande når hun bed, men det ville jo også være synd hvis det er en kærlig gestus...

jeg ville nok råbe højt hurraaaaa...med lys stemme, så hun kan se du er glad for du kommer, men hun så aldrig når til bidepunktet.

aj den her alder er bare så svær, for de har sgu så mange ting de vil sige, men kan ikke, og vi vil så gerne lytte men forstår ikke....øv det er svært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.