Æl test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

twinny

jeg tænker det har vel ingen betydning... Du kan vel godt have ÆL sent eftermiddag, så er morgen urin vel ikke bedst.. Så jeg brugte dem der inden kl 20. og brugte dem ikke altid om morgen, og der var genvindst...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Mutti2B

Anonym skriver:

Jamen jeg troede at det svar man fik med clear blue æl test, galt i 24 timer, så det kun er nødvendigt at teste 1 gang i døgnet

Men jeg skulle jo ringe til klinikken og bestille tid, så hvis jeg tog en negativ test om morgenen og rent faktisk fik ægløsning et par timer senere ville jeg jo næsten ha haft ægløsning i 24 timer før jeg opdagede det og så var det ikke sikkert jeg nåede på klinikken. Oftest fik jeg en positiv test om aftenen og så sms'ede jeg klinikken og fik en tid næste morgen/formidag.

Anmeld

22. marts 2011

Chalala85

hvor godt

Anonym skriver:

Det er også dem fra clear blue jeg har købt , for så slipper jeg for at sidde og stirre mig sindssyg på en strimmel, for at se hvilken streg der bliver tydligst

Anmeld

22. marts 2011

Muffinmus

du kan få en positiv test på alle tider i døgnet, men kan være uheldig du får en "falsk" positiv hvis du bruger morgen urinen...

Så ven hellere til du f.eks har tisset en gang og så test næste gang du skal tisse, så får du ofte et lidt mere præcist resultat end et koncentreret. de er ikke som en gOg nej, de er ikke gældende 24 timer.

Nogle kan teste  i læbet af en hel dag og fangde den positive test over hele dagen, mens andre rent faktisk kun kan teste posetivt få timer på det døgn....og derfor misser nogle deres ÆL, fordi de måske tester kl 10 hver morgen, og så har testen måske været positiv midt i mellem uden at det opdages.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.