Æl test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det bedst at bruge morgen urin når man tager el ÆL test

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.268 visninger
13 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Anonym trådstarter

Så er jagten på ÆL gået ind, men har lige brug for jeres hjælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Senia

Ja, da din urin er mest centreret der og stoffet som måler ÆL dermed også er det

(I hvert fald hvad jeg har læst )

Anmeld

22. marts 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så er jagten på ÆL gået ind, men har lige brug for jeres hjælp

Der skulle stå EN og ikke el, sorry

Anmeld

22. marts 2011

Chalala85

Lille-Nivs.Mor skriver:

Ja, da din urin er mest centreret der og stoffet som måler ÆL dermed også er det

(I hvert fald hvad jeg har læst )

Dem jeg har testet med hedder indne kl 20.00 om aftenen og mine har været præcise selvom jeg først har taget dem sent

Anmeld

22. marts 2011

Nynne88

Jeg vil sige mellem . Dem jeg brugte stod der mellem 10-20. Jeg brugte dem altid ved 11-tiden, for hvis min urin var for tynd gav de nogle gange falsk negativt svar. Så brug tis som ikke er helt fra morgenstunden, men fra om formiddagen- det ville være mit bud

Anmeld

22. marts 2011

Senia

Chalala85 skriver:

Dem jeg har testet med hedder indne kl 20.00 om aftenen og mine har været præcise selvom jeg først har taget dem sent

Okay.. Mine har funket dagen igennem, men været mest tydeligt om morgenen.

Men hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg at den er tydeligst i de 12 timer man kan blive gravid (en proffesor på Go' morgen Danmark der sagde det var 12 hehe )

Anmeld

22. marts 2011

Chalala85

Lille-Nivs.Mor skriver:

Okay.. Mine har funket dagen igennem, men været mest tydeligt om morgenen.

Men hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg at den er tydeligst i de 12 timer man kan blive gravid (en proffesor på Go' morgen Danmark der sagde det var 12 hehe )

hehe det kan godt være. Altså nu har jeg de sidste gange brugt dem fra clearblue. så undgik jeg tvivlen om den nu var positiv nok og de virker noget så godt. Da jeg havde brugt dem i 3 mdr kunne jeg konstaterer jeg havde min æl sammen dag hver gang

Anmeld

22. marts 2011

Mutti2B

De kan bruges på alle tider af døgnet.

Da jeg var i behandling tog jeg dem flere gange om dagen og på et par timer kunne den gå fra at være negativ til positiv (clearblue digital) og så var det med at få ringet til klinikken

Anmeld

22. marts 2011

Anonym trådstarter

Chalala85 skriver:

hehe det kan godt være. Altså nu har jeg de sidste gange brugt dem fra clearblue. så undgik jeg tvivlen om den nu var positiv nok og de virker noget så godt. Da jeg havde brugt dem i 3 mdr kunne jeg konstaterer jeg havde min æl sammen dag hver gang

Det er også dem fra clear blue jeg har købt , for så slipper jeg for at sidde og stirre mig sindssyg på en strimmel, for at se hvilken streg der bliver tydligst

Anmeld

22. marts 2011

Anonym trådstarter

Mutti2B skriver:

De kan bruges på alle tider af døgnet.

Da jeg var i behandling tog jeg dem flere gange om dagen og på et par timer kunne den gå fra at være negativ til positiv (clearblue digital) og så var det med at få ringet til klinikken

Jamen jeg troede at det svar man fik med clear blue æl test, galt i 24 timer, så det kun er nødvendigt at teste 1 gang i døgnet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.