Tristan har fået VG plads - men ikke villads :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

Malene84

Macaab skriver:

Det er fordi det skiller ved den 15. i mdr... Så I skal kun betale for en halv måned....

taaaaak det er jeg mega glad for at høre... troede det var endnu en fejl. Det giver sgu da i det mindste mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

dorthemus

Malene84 skriver:

Haaaiii piger,

yeeeaahhh så kom brevet - ENDELIG  men, men, men... kun til Tristan! Villads har ikke fået plads. Jeg regnede selvf. med at der var sket en fejl, så ringede straks til pladsanvisningen.

Hun fortæller at der selvf. er sket en fejl - men at hun ikke kan gøre noget  De har kommet til at give Villads plads til en anden og der er ikke plads til Villads foreløbig  Havde lyst til at tude!!! Vi mangler så meget, at jeg kommer tilbage på arbejdsmarkedet og får tjent ind til denne lille familie. Plus drengene bare har alderen til at komme af sted. Der er nok først plads til Villads i maj/juni.

Har andre tvillingemødre været ude for dette?

Ej hvad fanden ...ihhhh hvor ville jeg blive vred. Hvordan kan de tage sådan fejl??

Anmeld

22. marts 2011

Kruse90

Malene84 skriver:

Ja det fortalte jeg også - men kunne godt fornemme på hende, at den sang hørte hun hver dag  øv, øv, øv

Hvor er det bare alt alt alt for dårligt

Anmeld

22. marts 2011

piadas

Malene84 skriver:

Ja det var også min første tanke - om de ikke kunne skrive til det andet forældrepar. Men jeg ved jo i grunden ikke om de var før os på listen  Hun sagde bare i telefonen at Villads plads var givet til en anden. Jeg forstår det ikke. Hun ville ringe tilbage efter at have talt med institutionen, men har stadig ikke ringet (jeg ringede kl. 10 - så det er nok ikke et godt tegn)

Er det iøvrigt normalt at få plads i VG på en lørdag - altså - er det bare en tilfældig dato der står i brevet. For Tristan har plads pr. 16.04

Det lyder da som om de slet ikke har styr på noget som helst!

Har hun ringet tilbage? Ellers må du jo gribe knoglen igen...

Og jeg synes da også, det lyder mærkeligt med en plads fra d. 16-4 på en lørdag...medmindre de selvfølgelig har åbent om lørdagen?

Anmeld

22. marts 2011

misslea

Haaaiii piger,

yeeeaahhh så kom brevet - ENDELIG  men, men, men... kun til Tristan! Villads har ikke fået plads. Jeg regnede selvf. med at der var sket en fejl, så ringede straks til pladsanvisningen.

Hun fortæller at der selvf. er sket en fejl - men at hun ikke kan gøre noget  De har kommet til at give Villads plads til en anden og der er ikke plads til Villads foreløbig  Havde lyst til at tude!!! Vi mangler så meget, at jeg kommer tilbage på arbejdsmarkedet og får tjent ind til denne lille familie. Plus drengene bare har alderen til at komme af sted. Der er nok først plads til Villads i maj/juni.

Har andre tvillingemødre været ude for dette?

Jesus Christ mand!!!!

Det er sgu da helt GALT altså!!!! Man kan da ikke give det ene barn en plads, og så lade den anden blive hjemme i et par måneder!!! Altså... hvad fanden tror de selv???

De må da gøre noget!! det er jo DERES fejl - IKKE din...!!! Så i princippet er det på ingen måde dit problem.... de skal da bare skaffe jer 2 pladser.... slut prut!!!!

Du må altså lige opdatere søde, når du har hørt mere!!!

Krydser alt hvad jeg kan, for at I får plads til dem begge NU!!

Anmeld

22. marts 2011

Fru Nielsen

Kæft man... Sikke nogen fuck-hoveder!!!

Ring ring ring ring og atter ring til dem og bliv ved til de får rettet op på deres fejl.....

Det gælder om at stå ved....

Anmeld

22. marts 2011

Malene84

HUN RINGEDE ALDRIG TILBAGE  iiiiiihhhh, nå - jamen så må jeg jo bare ringe igen i morgen og dagen efter osv.

Jeg skal svare på brevet inden 5 dage står der - men sgu da lidt svært, når jeg ikke ved om jeg skal sende et eller to børn i vuggestue eller slet ingen

Anmeld

22. marts 2011

Lady Marion <3

Der er da slet ikke noget at diskutere , de må da tage Villads ind i overbelægning .. Ikke jeres problem

Anmeld

22. marts 2011

sarahb

Hva fan´ er det for noget...
I realiteten er det deres problem, så må de skriv/ringe til den anden dr har fået pladsen og sagt der er sket en fejl. Det skal jo ikke gå ud over dig når det reelt er dem der har lavet fejlen. Så skal fejlen da ikke bare overses og gå ud over dig.
De må simpelthen trække tilbuddet i land overfor den anden og give pladsen til dig som det var tiltænkt fra starten!!

Og du bliver ved og ved og ved og går AMOK!!!

Anmeld

28. marts 2011

Malene84

UPDATE

DE HAR BEGGE FÅET PLADS OG STARTER D. 18.APRIL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.