Tristan har fået VG plads - men ikke villads :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.420 visninger
40 svar
0 synes godt om
22. marts 2011

Malene84

Haaaiii piger,

yeeeaahhh så kom brevet - ENDELIG  men, men, men... kun til Tristan! Villads har ikke fået plads. Jeg regnede selvf. med at der var sket en fejl, så ringede straks til pladsanvisningen.

Hun fortæller at der selvf. er sket en fejl - men at hun ikke kan gøre noget  De har kommet til at give Villads plads til en anden og der er ikke plads til Villads foreløbig  Havde lyst til at tude!!! Vi mangler så meget, at jeg kommer tilbage på arbejdsmarkedet og får tjent ind til denne lille familie. Plus drengene bare har alderen til at komme af sted. Der er nok først plads til Villads i maj/juni.

Har andre tvillingemødre været ude for dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Tip!

Malene84 skriver:

Haaaiii piger,

yeeeaahhh så kom brevet - ENDELIG  men, men, men... kun til Tristan! Villads har ikke fået plads. Jeg regnede selvf. med at der var sket en fejl, så ringede straks til pladsanvisningen.

Hun fortæller at der selvf. er sket en fejl - men at hun ikke kan gøre noget  De har kommet til at give Villads plads til en anden og der er ikke plads til Villads foreløbig  Havde lyst til at tude!!! Vi mangler så meget, at jeg kommer tilbage på arbejdsmarkedet og får tjent ind til denne lille familie. Plus drengene bare har alderen til at komme af sted. Der er nok først plads til Villads i maj/juni.

De kan sgu da ikke bare give pladsen til en anden.. sikke da nogle fuck hovedet...

Jeg ville ringe ned og bede om at snakke med deres chef.. Der burde kunne gøres noget...

Anmeld

22. marts 2011

Malene84

Flow skriver:

De kan sgu da ikke bare give pladsen til en anden.. sikke da nogle fuck hovedet...

Jeg ville ringe ned og bede om at snakke med deres chef.. Der burde kunne gøres noget...

tak er glad for at høre jeg ikke overreagere!! jeg føler jeg har talt med ALLE!!! jeg gik også ned for at tale med i institutionen, og de havde aldrig været ude for det før. De ville selvf. genre tage Villads også - men pladsanvisningen skal give lov

Anmeld

22. marts 2011

piadas

Malene84 skriver:

Haaaiii piger,

NEEEJ, hvor er det bare under al kritik!

Jeg tror, jeg var blevet megasur...kan man ikke klage et eller andet sted? Så må de trække pladsen, som de har givet til en anden tilbage, selvom de jo nok bliver sure over det så! Men hvis de er kommet til at give Villads' plads til en anden må de jo bare forklare og beklage overfor de andre. Det er jo heller ikke fair overfor jer, hvis I skulle have haft pladsen...

Svær situation, men hvor er det træls for jer.

Håber I finder en løsning

Anmeld

22. marts 2011

Tip!

Malene84 skriver:

tak er glad for at høre jeg ikke overreagere!! jeg føler jeg har talt med ALLE!!! jeg gik også ned for at tale med i institutionen, og de havde aldrig været ude for det før. De ville selvf. genre tage Villads også - men pladsanvisningen skal give lov

Det er da bare slet ikke okay.... Jeg var blevet stik tosset...

Syns du skal ringe til plads anvisningen igen imorgen og snakke med en af cheferne.. Det er da villads´plads... Hallo mand...

Anmeld

22. marts 2011

blomst84

Ej det kan man da ikke!!!! Ihhh altså Københavns kommune, de er så ringe nogen gange..!! Hvor har i fået plads? Tror jeg ville ringe og brokke mig hver dag så de til sidst gav dig en plads men ja det er da en svær situation!!

Anmeld

22. marts 2011

AnneBJ

Jeg ville også brokke mgi - igen og igen og igen... Og møde op på pladsanvisningen også.. Det er simpelthen ikke i orden!!

Anmeld

22. marts 2011

Becks

ARGH!!!

Den fejl sker desværre tit søde, ihvertfald her i Hvidovre!

Har en veninde der har tvillinger på 3 år.. Og hun har nu prøvet det 2 gange, én til VG og´nu her til BH..

Her er der pladsgaranti, men den sked pladsanvisningen højt og flot på.. Hun fik af vide at hendes søn havde fået en plads til VG, men der ville gå 4 mdr mener jeg det var, til hendes datter kunne få en plads i en helt anden VG! De lå i øvrigt hver sin ende i Hvidovre.. Hun ringede og snakkede med den øverste chef og skrev samtidig et brev til borgmesteren. Det hjalp, de måtte tage pladsen for en anden og hendes unger kunne starte samme sted samme tid..

Denne her gang med BH, der kunne hendes datter først få plads til Maj.. Hvad der videre er sket i den sag, ved jeg ikke!

Håber de kan starte samtidig og du får trumfet igennem, det er jo klart dem der har lavet en fejl!!

Anmeld

22. marts 2011

Ida.

Malene84 skriver:

Har du ringet til pladsanvisningen og fortalt, at du har snakket med institutionen, som gerne vil tage ham ind? Det kunne godt slå hovedet på sømmet, kan jeg forestille mig...

Du overreagerer bestemt ikke - da vi skulle flytte, kimede jeg pladsanvisningen ned ind til de fandt pladser til begge mine piger i samme institution pr. den dato, vi havde behovet!!

Anmeld

22. marts 2011

Lillefe

Malene84 skriver:

Haaaiii piger,

Det virker da helt absurt! hvor længe har i været skrevet op? og hvor gamle er de? man kan sku da ikke give kun en plads til den ene! det er som at give en halv plads!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.