Man kan altså godt blive en smule sindsyg...ang. spisning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. oktober 2008

Loggidut

Altså...jeg ved det har været oppe før, men nu er problemet bare blevet så koloenormt herhjemme hos os!

Tif spytter maden ud igen!

og jeg bliver virkelig vred...hun spiser jo fint, skovler ind...lige til sidste bid, eller til jeg tilbyder hende noget at drikke...så kan jeg love jer for det sidste kommer retur...tungen kører lige runde i munden, og ud over læberne med skidtet...lige indtil munden er tømt for alt, og jeg mener virkelig alt.

lad os antage det er en rugbrød hun sidder med, og hun lige har bestemt sig for at nu er hun mæt...hun tager så lige en ekstra bid ind i munden, lader sig ikke mærke af noget, for man kan aldrig se det på hende...så tygger hun den bid, indtil den er helt kværnet...og så kommer gaven...vær så god mor...nu kan du så bare samle op...tungen køre flittigt ind og ud af munden, lige til sidste kærne er røget ud...spyt spyt spyt...og så ligger det hele ned af trøjen og på gulvet...hvad fanden er det lige...hun kigger mig dybt i øjnene mens hun gør det, og banker jeg i bordet, så banker hun da bare hårdere i bordet, mens hun kigger på mig!

hun griner ikke, hun græder ikke...hun sidder bare der og stirre mig dybt ind i øjnene...er det kun mig det her sker for?

i dagplejen er der intet...hun har aldrig set antydningen af den opførsel?

er der mon andre der har samme problem...vi vader simpelthen rundt i gamle kartofler og brødkrummer...hendes stol er smurt ind, for jeg gider ikke skure og skrubbe på den hver eneste gang...for det her er under hvert måltid!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2008

bette

hahaa loggikæft det lyder komisk..

men må godt nok også være frustrende.. men nej du er ik alene om det.. mikkel gør det også.. bare inden han er mæt.. suk..

her er det helt store problem så at få ham til at spise aftensmad?????
før skovlede han bare det hele ind...og åd vildt.. og nu gider han ik engang spise en lille bid.... sukkkkkk altså..

hader det her mad halløj..

heidi som ik kun tørre stolen og gulvet af.. men også hendes radiator, hvor der sidder makral madder på..

Anmeld

15. oktober 2008

ivfmarie

HUn tager det da i det mindste i munden!!
Malte tværer det på gulvet og i håret under skrig og skrål, INDEN det overhovedet har nærmet sig munden... Suuuk!!

Anmeld

15. oktober 2008

Hyner

Det er da lige nøjagtig Emma du beskriver der.... Dog har Emma det også i håret og efterladt noget på hunden.... Og jeg er såmen også ved at gå ud af mit gode skind... Jeg bliver så gal indeni, men det hjælper jo ikke, for hun er sgu da bedøvende ligeglad. Hun er sågar begyndt at stampe i gulvet og skrige uhæmmet når hun ikke får sin vilje... Jarmen hvad er da det for en sindsyg verden vi lever i.... Håber sandelig ikke det bliver værre når hun en skønne dag er teenager....

Krams fra en træt træt mor

Anmeld

15. oktober 2008

BellaT

Lige præcis det der med at skubbe maden ud, mens man bliver kigget dybt i øjnene er jeg udsat for hver dag. Ved virkelig ikke hvorfor det gøres på den måde.
Ak, han spiste så pænt engang.... Slut med det..

Knus fra Helle...

Anmeld

15. oktober 2008

Loggidut

altså...konklusion!!!

Det er bare noget jeg skal finde mig i?
alle børn i den alder spiser som svin...hvis de spiser...og de skal bare have lov???

jeg vidste det sgu! Jeg er fandme blevet for gammel til det her børnehalløj! aj jeg er så vred...og aner slet ikke hvordan fanden jeg nogen sinde skal få hendes stol ren...nu har jeg ikke gjort den ren i 14 dage...jeg gider simpelthen ikke...for i morgen har vi samme sjov...AJ JEG MAGTER DET IKKE JOHN JOHN!!!!!

Anmeld

15. oktober 2008

Hyner

Loggidut skriver:

altså...konklusion!!!

alle børn i den alder spiser som svin...hvis de spiser...og de skal bare have lov???

jeg vidste det sgu! Jeg er fandme blevet for gammel til det her børnehalløj! aj jeg er så vred...og aner slet ikke hvordan fanden jeg nogen sinde skal få hendes stol ren...nu har jeg ikke gjort den ren i 14 dage...jeg gider simpelthen ikke...for i morgen har vi samme sjov...AJ JEG MAGTER DET IKKE JOHN JOHN!!!!!

Det har da intet med alder at gøre søde loggi... For så ville jeg jo være 70.... Jeg er også vildt træt af det men jeg tror på at det bliver bedre...

Anmeld

15. oktober 2008

BellaT

Loggidut skriver:

altså...konklusion!!!

Ej rolig søde Loggi. Det har vist ikke noget med alder at gøre.
Jeg synes også det er vanvittigt provokerende når han gør det. Men jeg undrer mig også over ham. For hvorfor gør han det på den måde?
Jeg synes tit at jeg næsten kun render efter ham og siger nej nej NEJ og fjerner ham og fjerner hans små pilfingre. Og derefter samler en udsplattet rasende skrigende stiv dreng op fra gulvet. Ak, han kan godt nok blive sur! Synes godt nok han er strid for tiden. Altså han skal hele tiden lave det han ikke må. Og bagefter skal han da liiige prøve igen. Og igen.
Han var ellers engang sådan en blid forsigtig dreng. No more...
Skal vi ikke bare håbe at de er kommet tidligt i trodsalderen og derfor får vi den overstået nu? Ha! Som om!
Ej, jeg ved det ikke. Men forstår godt din vrede. For gu' er det da vanvittigt provo!

Knus fra Helle...

Anmeld

15. oktober 2008

Loggidut

ja det er jo det der gør mig vred, at det virker som en provokation...selv om jeg ikke helt ved om det i virkeligheden er det, eller om det er en måde at fortælle mig noget på....aj jeg ved det ikke...men christ hvor er jeg træt af det

Anmeld

15. oktober 2008

linemus

Altså mine gør det ikke på den der måde. Det lyder da godt nok provokerende. Men de sviner! Når Signe er færdig piller hun maden i små bitte stykker og kaster det over skulderen. Hvis der er noget Nanna ikke er tilfreds med lader hun det dumpe ned på gulvet. Her står den på daglig aftørring af hele højstolen (x2!) og gulv efter hvert måltid.

Og så vil jeg da anbefale dig sådan en her (altså til Tif):

Knus Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.