Jeg har ikke selv prøvet det, eftersom Iza endnu ikke går i institution, men jeg ville bestemt heller ikke synes det ville være særligt fedt, hvis det skete for Iza. Øv øv

.
Jeg kan ikke lade være med at blive ked og sur over sådan noget...ja, jeg ved godt, det er barnligt og at det sker af og til osv osv. Men jeg kan simpelthen ikke holde ud den måde børn nogle gange er sammen på. Jeg er målløs over, hvor voldsomme nogle børn er.........men nu har jeg også en meget forsigtig og tilbageholdende pige, som ofte får nogle hug på legepladsen her hvor vi bor af nogle bestemte unger (og forældrene står bare og glor på uden at reagere) - og det gør mig bare så vred og ked af det på hendes vejne (jeg råbte ret højt i dag af et lidt ældre barn, fordi det helt tilsigtet skubbede Iza hårdt bagfra, så hun væltede - forældrene var målløse, men for f.....de reagerede jo ikke, så jeg måtte jo opdrage på deres unge, når de ikke selv kunne finde ud af det!)...så jeg er sikker på, jeg ville reagere fuldstændig uhensigtsmæssigt, hvis jeg opdagede hun vare blevet bidt

.
Anmeld