Hjemme igen !! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. oktober 2008

ivfmarie

Esther, hvor er det dog et smuk navn. <og det klinger flot sammen med Elias!

Dejligt at du er overpå til at tage hjem - der er da bare heller ikke noget mere kedeligt og ligge der og glo, når der nu venter en stor familie derhjemme.

Hjertelig tillykke med din datter, og tillykke til Hr. Storebror også!

knus Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2008

bette

weeeee stort tillykke med den bette.. !!!!

hvordan har du det så?

Anmeld

15. oktober 2008

Tynen

STORT TILLYKKE MED LILLE ESTHER!!

Hvor er det godt at høre at det hele gik som det skulle, på trods af starten!
Det må være så vildt med en lille ny i favnen igen!!

Hvae.. Skal vi ikke snart se billeder

Anmeld

15. oktober 2008

BellaT

Kæmpe TILLYKKE!! Med lille Esther.
Den allerførste lillesøster i juli'07. Fantastisk!
Er helt bevæget. Altså...

Knus fra Helle...

Anmeld

15. oktober 2008

linemus

Tillykke Anja!!! Dejligt at høre at hun har det så godt og er så fin. Håber du har det godt ovenpå dit akutte kejsersnit.

Store knus Line

Anmeld

16. oktober 2008

Anja

Mange tak for alle hilsnerne

Både Esther og jeg har det godt. Jeg synes, jeg har langt færre smerter denne gang, end da jeg fik kejsersnit med Elias. Jeg har overhovedet ingen smerter, når jeg er i ro og jeg har heller ingen direkte smerter, når jeg bevæger mig, det føles mest bare som meget ømme mavemuskler ! Dejligt, men også lidt farligt, for jeg glemmer jo lidt, at jeg faktisk lige har fået en ret stor operation - og jeg SKAL jo tage den med ro og hvile mest muligt.

Manden er super effektiv her hjemme. Han ordner jo ALT husligt, laver mad, varter op og tager sig af alt praktisk med drengene. Det har været lidt vanskeligt for ham at få tingene til at hænge sammen arbejdsmæssigt, for han har ingen barsel, men det er dog lykkedes ham at lave en arbejdsplan, hvor han tager afsted kl 8, afleverer drengene, tager på job og henter dem igen senest kl 16, når dp lukker. Jeg kan jo ikke rigtigt hente og bringe - eller være alene med Elias for den sags skyld for jeg må jo ikke løfte på ham og det er altså ret vanskeligt at undgå .... de fleste ting (skifte, spisning osv) kan man dog lave på gulvet, men jeg skal jo også lige kunne møve mig der ned og det kan jeg altså ikke helt endnu .....

Elias har taget rigtigt godt imod sin lillesøster. Han er meget interesseret i hende, aer hende og kysser hende og forsøger at give hende sutten - lidt hårdhændet, men sødt. Han ser dog meget bekymret ud, når hun giver lyd fra sig. Han begynder ikke selv at græde, men han skal straks hen og se til hende. Han er altså SÅ dejligt og sikke jeg har savnet ham ! Så ham slet ikke tirsdag, hvilket er første gang, at jeg ikke har set ham i over et døgn ! Men han har jo haft det super godt hos sin storebror og hans mor og papfar.

Lige nu ligger Esther svøbt i sin dyne og sover ved siden af mig i sofaen - hun er helt fantastisk lækker ! Jeg lægger lidt billeder ind snarest, så I kan se den lille stjerne (Esther betyder stjerne)

Det blev en længere opdatering ..... men man er vel en stolt moar til TO fantastiske unger !

Anja

Anmeld

16. oktober 2008

Susan1978

Stort tillykke, ih hvor spændende..

og smukt navn, det hed min mormor også.

Susan

Anmeld

16. oktober 2008

Helle30

Susan1978 skriver:

Stort tillykke, ih hvor spændende..

og smukt navn, det hed min mormor også.

Susan

Hvor er det morsomt. Min mormor hed også Esther.

- Helle

Anmeld

16. oktober 2008

Rasmine

Kæmpe tillykke med lille Esther!

Anmeld

16. oktober 2008

Lene76

osse et stort tillykke herfra..... har været inde og kigge billederne af prinsessen hvor er hun kær.
og dejligt at storbror har taget godt imod hende, håber det vare ved....

Lene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.