Vand i flaske ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

dukke

ChipChap skriver:

var til 5ugers undersøgelse og fik idag afvide at jeg skulle give ham lidt vand istedet for mad for at holde ham mere vågen om dagen ?

hvor meget er han da vågne af gangen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Mor Christa

ChipChap skriver:

Hvor meget vand må de små få (1 måned gammel) ?

Jeg gav også min søn vand på flaske da han var 1 måned.. og jeg gør det stadig nu (3½ ,måned)), når han ikke rigtig synes at ville falde til ro, eller når han vil ha' mad, og det kun er 1 time siden jeg gav ham mad sidst osv osv..og  min læge og min SP sagde det var helt iorden.. min SP sagde endda at jeg også gerne må komme lidt sukker i.. men det var så kun hvis han havde smerter eller noget. (Han døjede RIGTIG meget med mavekneb og luft i maven, og når han så fik lidt sukkervand hjalp det HELT VILDT )

Anmeld

22. marts 2011

NinaNymannMadsen

ved man skal huske at koge vandet først og køle det ned hvis de skal ha vand. asta fik vand da hun var en måned, men ikk ret meget kan ikk lige huske hvor meget. men det var også en varm sommer da hun blev født. og fik afvide at vi måtte godt koge noget vand og køle det ned til hende hvis det var.

Anmeld

22. marts 2011

Mette+Mathias

GitteC78 skriver:

Da min søn var 1 mdr. fik han vand. Kogt vand i sutteflasken for at falde til ro. Jeg havde en aften hvor han bare skreg og skreg, efter han havde fået kogt vand faldt han i søvn. Jeg havde fået rådet af min sp, hun sagde også at man gerne må give dem kamillethe. Så ser ingen problem med at give vand,....

Kamillethe er en dårlig idé, for det indeholder nogle af de samme stoffer som hovedpinepiller - det er derfor det virker!

Anmeld

22. marts 2011

Mette+Mathias

ChipChap skriver:

Hvor meget vand må de små få (1 måned gammel) ?

Min datter blev født i en hedebølge, og min SP sagde, - 2-3 tsk. med vand, ikke mere. Og ikke koldt vand, tempereret som mælk.

Anmeld

22. marts 2011

ChipChap

GitteC78 skriver:

Da min søn var 1 mdr. fik han vand. Kogt vand i sutteflasken for at falde til ro. Jeg havde en aften hvor han bare skreg og skreg, efter han havde fået kogt vand faldt han i søvn. Jeg havde fået rådet af min sp, hun sagde også at man gerne må give dem kamillethe. Så ser ingen problem med at give vand,....

Hvor meget vand gav du ham i løbet af dagen?

Anmeld

22. marts 2011

ChipChap

dukke skriver:

hvor meget er han da vågne af gangen?

han er mest vågen om aftenen ca en time til to nogen gange er det kun en lille time

Anmeld

22. marts 2011

morethanperfect

ChipChap skriver:

han er mest vågen om aftenen ca en time til to nogen gange er det kun en lille time

Jeg gav oscar vand da han var en måned ... Men han var lige så lidt vågen som din er , så mon ikke det er normalt ? 

Anmeld

22. marts 2011

GitteC78

ChipChap skriver:

Hvor meget vand gav du ham i løbet af dagen?

Jeg gav ham mellem 20-30 ml som jeg varmede i micro ovnen

Anmeld

22. marts 2011

dukke

ChipChap skriver:

Men du behøver jo ikke og give vand det er jo syndrt at holde ham vånge hvis han er træt og vand kan jo virke som mad

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.