Vand i flaske ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.729 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

ChipChap

Hvor meget vand må de små få (1 måned gammel) ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Ni-ko-li-ne

Så lille et barn ville jeg kun give vand i en varm sommerperiode...

Anmeld

22. marts 2011

Kløver

ChipChap skriver:

Hvor meget vand må de små få (1 måned gammel) ?

ingenting, fik at vide af SP at de kun må få mælk, så skal de bare lægges til lidt oftere hvis de feks bliver ammet. De små må hverken få vand eller kold kamillethe som man nogle gange gav førhen

Anmeld

22. marts 2011

ChipChap

Ni-ko-li-ne skriver:

Så lille et barn ville jeg kun give vand i en varm sommerperiode...

var til 5ugers undersøgelse og fik idag afvide at jeg skulle give ham lidt vand istedet for mad for at holde ham mere vågen om dagen ?

Anmeld

22. marts 2011

ChipChap

Maja84 skriver:

ingenting, fik at vide af SP at de kun må få mælk, så skal de bare lægges til lidt oftere hvis de feks bliver ammet. De små må hverken få vand eller kold kamillethe som man nogle gange gav førhen

.... hm! Så det var noget de gjorde før hen ?

Anmeld

22. marts 2011

Kløver

ChipChap skriver:

.... hm! Så det var noget de gjorde før hen ?

ja det tror jeg, men du m ik hæmge mig op på det, ved bare sp sagde jeg ikke måtte give andet end mælk, det var ikke nødvendigt, men hvis din læge feks har sagt noget andet skal du jo følge det

Anmeld

22. marts 2011

ChipChap

Maja84 skriver:

ja det tror jeg, men du m ik hæmge mig op på det, ved bare sp sagde jeg ikke måtte give andet end mælk, det var ikke nødvendigt, men hvis din læge feks har sagt noget andet skal du jo følge det

hm tjaa

Anmeld

22. marts 2011

Kløver

ChipChap skriver:

hm tjaa

Altså normalt ville jeg holde mig fra at give de små andet end mælk, men hvis in læge eller sp har rådgivet dig om noget andet ville jeg rette mig tild et, og er du i tvivl, ville jeg da ringe og høre lægen ad hvordan og hvorledes, og evt hvor meget håber du finder ud af det

Anmeld

22. marts 2011

ChipChap

Maja84 skriver:

Altså normalt ville jeg holde mig fra at give de små andet end mælk, men hvis in læge eller sp har rådgivet dig om noget andet ville jeg rette mig tild et, og er du i tvivl, ville jeg da ringe og høre lægen ad hvordan og hvorledes, og evt hvor meget håber du finder ud af det

Tror jeg også jeg gør imorgen

Anmeld

22. marts 2011

GitteC78

Da min søn var 1 mdr. fik han vand. Kogt vand i sutteflasken for at falde til ro. Jeg havde en aften hvor han bare skreg og skreg, efter han havde fået kogt vand faldt han i søvn. Jeg havde fået rådet af min sp, hun sagde også at man gerne må give dem kamillethe. Så ser ingen problem med at give vand,....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.