Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
STORT tillykke med ham Hvor ser han dejlig ud, og hvor er du sej Håber i alle har det godt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Han er da bare for lækker din lille mand Stort til lykke. Og tak for fb og alle billederne! Godt kæmpet! Du er da for sej
Stort tillykke med jeres lille prins Smiler og tak for fb Dejlig detaljeret
Sussie
fantastiske billeder af et fødselsforløb!! tillykke med ham
Skønt at læse din FB men puha, en sej omgang - dejligt at I alle 3 har det godt...!
Og skønne billeder, han er jo SÅ lækker
Hvor er han skøn! Stort tillykke, selvom det lyder som en sej omgang du måtte igennem. Men godt i alle har det godt.
sikke da en omgang i har været igennem.. men dejligt du fik sådan en vidunderlig dreng stort tillykke
bøgelund1 skriver: jaaaa. den havde jeg ventet længe på.. dejligt han endelig kom ud til jer, selvom det endte lidt kaotisk.. hjertelig tillykke med ham. han ser bare rigtig dejlig ud..
jaaaa. den havde jeg ventet længe på.. dejligt han endelig kom ud til jer, selvom det endte lidt kaotisk..
hjertelig tillykke med ham. han ser bare rigtig dejlig ud..
Heh ja det var noget af en omgang. men nu er han her. og han er bare så dejlig.
quar20 skriver: amen altså hvor er han dog bare lækker Og sikke et forløb - Husker TYDELIGT da jeg fødte Tino da sugekoppen sprag.. Det gav lige et sæt i mig da jeg læste du også havde oplevet den smerte...!!
amen altså hvor er han dog bare lækker
Og sikke et forløb - Husker TYDELIGT da jeg fødte Tino da sugekoppen sprag.. Det gav lige et sæt i mig da jeg læste du også havde oplevet den smerte...!!
Ja den sugekop er sku ikk særlig rar.
Mange tusind tak alle sammen. Det var hårdt men dejligt han nu er her.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128