Ja nu fik jeg endelig overskud til og skrive hvordan fødslen gik.
Lørdag D. 12/03/2011 er jeg i uge 42+0 og skal derfor sættes igang så kl 8.30 møder vi op inde på fødemodtagelsen og jdm undersøger mig indvendigt for at finde ud af hvilken måde de skal sætte mig igang på og det ender så med en stikpille da jeg stadig har ca 1cm livmoderhals tilbage og ikk åben. Så fik vi afvide vi godt kunne tage hjem hvis vi havde lyst også komme igen efter 4 timer og det gør vi så.
Vi tog så i ikea og mødtes med min mor og hyggede da kl nærmede sig 14.30 begynder jeg og kunne mærke lidt murren i maven men det var oz kun det kl 15 kom vi inde på fødemodtagelsen igen og blev så undersøgt igen, livmoderhalsen var væk og jeg var en smule åben så fik afvide at de ville tage vandet på mig men vi nok ville komme til og vente på der blev en jdm ledig da der var mange der åbenbart havde valgt og føde den dag. heh.
Jeg ringer så til min søster som oz skal være med til fødslen og siger hun godt må komme ind da de vil tage mit vand snart. hun kommer så efter 1 time og vi venter og venter og jeg kan begynde og mærke veerne kommer så stille omkring kl 18/19 stykker kommer der en jdm og siger til oz de ikk vil tage vandet på mig idag da der er så mange fødende så jeg måtte tage hjem og komme igen kl 9.30 søndag. Puha der blev vi godt nok sure
De kan sku da ikk først sætte mig igang også sende mig hjem igen. aaarrrghh. Nååh men det måtte vi jo gøre så vi kørte så min søster hjem og på vejen begynder veerne rigtig og tage til så der er 2-3 min i mellem puha. Vi kommer så hjem og manden bestiller en pizza mens jeg går rundt og puster da de er ret kraftige.
Nåh men jeg snakker så med min søster og hun har snakket med sin mand og min mor og er blevet enige om at det ikk er okey de sender mig hjem sån så de ringer ind og brokker sig og fortæller hvor slemt det står til de siger så at de lige ville ringe tilbage. Det gjorde de så og sagde vi skulle komme ind igen vi vi kørte derind igen og mine veer blev kun værre og værre.
Da vi så står i elevatoren op til fødemodtagelsen kan jeg mærke jeg blir en smule våd mellem benene. vandet sev nu en smule. vi blev vist ind på vores stue igen og jeg skulle så undersøges igen og lige det jeg lagde mig ned i sengen gik vandet der var kl 20.30. jeg fik så den strimmel på maven og skulle så bare vente. det så fint ud og blev fri igen. veerne var stadig stykke så fik tilbud om at jeg kunne gå i brugse bad da de ikk havde badekar på mødemodtagelsen så det gjorde jeg så og det var rigtig dejligt. Da jeg så kom ud igen gik der ikk ret lang tid før veerne var så slemme at jeg ikk kunne holde dem ud mere uden noget smertestillende så vi kaldte en jdm for at høre hvornår jeg kunne komme på fødegangen så jeg kunne få noget og hun sagde ¨så der godt kunne gå noget tid endnu men jeg kunne få noget morfin hvis jeg havde lyst men så skulle hun bare lige køre den strimmel igen inden og det gjorde hun så men hans puls var begynd og dykke så nu måtte jeg desværre ikk få morfin :-S nå men der gik ikk så lang tid så kom hun ind og sagde nu skulle jeg ned på fødegangen så kunne jeg få noget lattergas der. der var kl 1. Weeeee tænkte jeg. 
Kl 1.25 får jeg så lagt ve-drop av.
Puha så blev veerne ellers bare så stærke jeg slet ikk kunne holde noget eller mig selv ud og lattergassen virkede ikk
Og jdm fandt så ud af lillemanden lå som stjernekigger så jeg skulle om på maven og ligge så han måske ville vende sig og det gjorde han heldigvis. Min jdm blev ved med og spørge om jeg ikk nok ville tage i mod den epidural men havde sagt til mig selv jeg ikk ville ha den så ville hellere prøve noget andet og hun spurgte så ind til akupuntur og det fik jeg. hihi jeg lignede en teletopi (staves nok ikk rigtigt)
Det virkede ikk en skid så der kl slog 2.40 fik jeg lagt den epidural alligevel. Men desværre virkede den ikk som den skulle da jeg allerede var for langt i fødsel. Øv øv. 
Kl 03.30 begynder jeg så og få presseveer men måtte ikk presse da lillemanden ikk ville komme langt nok ned til at jeg kunne presse ham ud så skulle bare gispe. puha det var hårdt.Men heldigvis fik jeg lov og presse engang imellem.
Kl 05.50 dykker hans puls så meget at der kommer en masse jdm og læger ind og indda med en sugekop. 
og de siger til mig at hvis ikk han kommer ud med den blir det akut kejsersnit og det skulle nu gå stærkt da han var begyndt og blive stresset
Sugekoppen kommer på og jeg presser mens de hiver men den røg af
AVAV men på med den igen og vi får ham så ud denne gang. kl var så 6.25 da vi så vores lillemand.
Åhh det var skønt. Blev så bare syet i ca 2 timer bagefter. øv øv
Ikk nok med fødslen så da jeg lå med vores lillemand havde vi en varme lampe over oz og den var desværre for langt nede så både lillemand og jeg blev en smule forbrændt
Så han måtte en tur op på børneafdelingen sammen med far og have en kold klud og tjekkes af lægen. men heldigvis var han okey og det gik hurtigt væk igen.
Sorry den var så lang håber i har kunne komme igennem den hele. hehe.