bruger du gåstol??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

NoName

Lou87 skriver:

Vi er så småt gået igang her, hun ELSKEDE den fra første gang hun prøvede den, så det et klart et hit her  
Men hun sidder ikk mere end en lille halv time i den af gangen, da det jo desværre ikk sku være så sundt for ryggen..  Skide irriterende, for hun hygger sig bare rigtig meget

Lige et dejligt billede her

Vi har en magen til, vi bruger den max 20 min om dagen og uden musik dimmer. den sidder vi og hygger med på gulvet.

Caroline ææææælsker den.... Hun hviner af lykke når vi hiver den frem fra skjulet.. hahahah det er top underholdning for hele familien med åsdan en ræser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

merle2010

Lou87 skriver:

Hahaha hvor godt - lille laban
Ja her har hun styrtet hen og pattet på en plante Hvorefter jeg hurtigt fik fjernet den.. ! Gisssp man får travlt når først de går!

ja vi får sku godt nok travlt.. hehe ja her tømmer hun sofabordet HVER morgen mens jeg lige spiser morgenmad... fjernbetjeningen og fars joypat til hans xbox er bare det bedste, og så har hun væltet en hel kop(heldigvis kold) kaffe ud over sig selv og gulvet en dag da far var for langsom.. hihi.. de er sku hurtige de små banditter...

Anmeld

21. marts 2011

Lou87

noname skriver:

Vi har en magen til, vi bruger den max 20 min om dagen og uden musik dimmer. den sidder vi og hygger med på gulvet.

Caroline ææææælsker den.... Hun hviner af lykke når vi hiver den frem fra skjulet.. hahahah det er top underholdning for hele familien med åsdan en ræser

Okay
Jeg måtte også bare eje den da hun havde prøvet den hos en anden og den var bare et hit..
Det er rigtig go underholdning for alle ja - specielt musikken også ja Den gir hun en masse klask

Anmeld

21. marts 2011

Lou87

merle2010 skriver:

ja vi får sku godt nok travlt.. hehe ja her tømmer hun sofabordet HVER morgen mens jeg lige spiser morgenmad... fjernbetjeningen og fars joypat til hans xbox er bare det bedste, og så har hun væltet en hel kop(heldigvis kold) kaffe ud over sig selv og gulvet en dag da far var for langsom.. hihi.. de er sku hurtige de små banditter...

Hahaha hun lyder bare helt fantastisk

Og puuuhaaa godt den var kold den kaffe ja
Man kan hurtigt få et chok! Jeg styrtede også hen til hende, ikk fordi jeg tror planten er giftig, men det tror jeg bare jeg tænker i mit lille hovede.. Så nu er den væk!

Og ja - når først de går tror jeg man ønskede de lå helt stille igen.. griner

Anmeld

21. marts 2011

Brams

Vi bruger ikke en gå-stol af den årsag at det er rigtig dårligt for både ryg og bækken. Men kan sagtens se at mange børn synes det er fedt

Anmeld

21. marts 2011

Bare-mig

Jeg brugte den til min datter da hun var lille til hendes store fornøjelse. Min SP var meget i mod det pga hendes ryg men specielt at det kan gå ud over deres fodstilling. Det gik også kun 2 måneder så havde min datter også forkert fodstilling på højre fod som hun lagde ned på siden og skubbede med når hun ville rundt i stolen. Hun ville ikke rette foden ud og stå fladt på den når vi rejste hende op - så jeg stoppede promte med at bruge stolen og efter lidt tid stoppede hun med at bruge foden forkert. Det skal lige siges at vi max brugte stolen 30 min om dagen og ikke hver dag, så det var ikke pga overdreven brug

Anmeld

21. marts 2011

Mi

Det har vi gjort men med blandet succes. Laura var vild med den, for hendes Isabella (tvillingen) kunne sagtens komme rundt i huset, mens Laura ikke var så mobil. Men med gåvognen var hun med over det hele. Isabella hadede den, for hun kunne jo ikke nå alle de ting hun kom i nærheden af pga bordet omkring gåvognen.

Maja brugte den kun meget lidt. Der var ikke rigtig et behov for den.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

22. marts 2011

snøvsen

Kunne aldrig finde på at bruge en gåstol. Børn lærer at gå, når den tid kommer og så er den ikke optimal for hverken fodstilling, balancen, ryggen, jeg kunne blive ved.

Anmeld

22. marts 2011

Mormilla

Jeg har brugt den lidt til min søn og har os tænkt mig at bruge den lidt til min datter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.