Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lou87 skriver: Vi er så småt gået igang her, hun ELSKEDE den fra første gang hun prøvede den, så det et klart et hit her Men hun sidder ikk mere end en lille halv time i den af gangen, da det jo desværre ikk sku være så sundt for ryggen.. Skide irriterende, for hun hygger sig bare rigtig meget Lige et dejligt billede her
Vi er så småt gået igang her, hun ELSKEDE den fra første gang hun prøvede den, så det et klart et hit her Men hun sidder ikk mere end en lille halv time i den af gangen, da det jo desværre ikk sku være så sundt for ryggen.. Skide irriterende, for hun hygger sig bare rigtig meget Lige et dejligt billede her
Vi har en magen til, vi bruger den max 20 min om dagen og uden musik dimmer. den sidder vi og hygger med på gulvet.
Caroline ææææælsker den.... Hun hviner af lykke når vi hiver den frem fra skjulet.. hahahah det er top underholdning for hele familien med åsdan en ræser
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lou87 skriver: Hahaha hvor godt - lille laban Ja her har hun styrtet hen og pattet på en plante Hvorefter jeg hurtigt fik fjernet den.. ! Gisssp man får travlt når først de går!
Hahaha hvor godt - lille laban Ja her har hun styrtet hen og pattet på en plante Hvorefter jeg hurtigt fik fjernet den.. ! Gisssp man får travlt når først de går!
ja vi får sku godt nok travlt.. hehe ja her tømmer hun sofabordet HVER morgen mens jeg lige spiser morgenmad... fjernbetjeningen og fars joypat til hans xbox er bare det bedste, og så har hun væltet en hel kop(heldigvis kold) kaffe ud over sig selv og gulvet en dag da far var for langsom.. hihi.. de er sku hurtige de små banditter...
noname skriver: Vi har en magen til, vi bruger den max 20 min om dagen og uden musik dimmer. den sidder vi og hygger med på gulvet. Caroline ææææælsker den.... Hun hviner af lykke når vi hiver den frem fra skjulet.. hahahah det er top underholdning for hele familien med åsdan en ræser
Okay Jeg måtte også bare eje den da hun havde prøvet den hos en anden og den var bare et hit..Det er rigtig go underholdning for alle ja - specielt musikken også ja Den gir hun en masse klask
merle2010 skriver: ja vi får sku godt nok travlt.. hehe ja her tømmer hun sofabordet HVER morgen mens jeg lige spiser morgenmad... fjernbetjeningen og fars joypat til hans xbox er bare det bedste, og så har hun væltet en hel kop(heldigvis kold) kaffe ud over sig selv og gulvet en dag da far var for langsom.. hihi.. de er sku hurtige de små banditter...
Hahaha hun lyder bare helt fantastisk Og puuuhaaa godt den var kold den kaffe ja Man kan hurtigt få et chok! Jeg styrtede også hen til hende, ikk fordi jeg tror planten er giftig, men det tror jeg bare jeg tænker i mit lille hovede.. Så nu er den væk! Og ja - når først de går tror jeg man ønskede de lå helt stille igen.. griner
Det har vi gjort men med blandet succes. Laura var vild med den, for hendes Isabella (tvillingen) kunne sagtens komme rundt i huset, mens Laura ikke var så mobil. Men med gåvognen var hun med over det hele. Isabella hadede den, for hun kunne jo ikke nå alle de ting hun kom i nærheden af pga bordet omkring gåvognen.
Maja brugte den kun meget lidt. Der var ikke rigtig et behov for den.
Marianne
www.stjerneleg.dk
Kunne aldrig finde på at bruge en gåstol. Børn lærer at gå, når den tid kommer og så er den ikke optimal for hverken fodstilling, balancen, ryggen, jeg kunne blive ved.
Jeg har brugt den lidt til min søn og har os tænkt mig at bruge den lidt til min datter...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128