bruger du gåstol??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: bruger du gåstol??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.434 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

merle2010

ja skriv gerne en begrundelse.. vi bruger selv gåstol og vores datter er vildt glad for den, og den har hjulpet hende meget til at støtte på benene...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Hvem?

merle2010 skriver:

ja skriv gerne en begrundelse.. vi bruger selv gåstol og vores datter er vildt glad for den, og den har hjulpet hende meget til at støtte på benene...

Mangler et valgt der hedder: Kun få gange....

Jeg har brugt min få gange, f.eks. når jeg har været ovre og fodre/lukke hestene ud og han skulle med, men det er sjældent, jeg har brugt den.

Han begyndte også at gå da han var 10 mdr, så det var heller ikke meget jeg nåede at sætte ham i den..

Anmeld

21. marts 2011

Lou87

Vi er så småt gået igang her, hun ELSKEDE den fra første gang hun prøvede den, så det et klart et hit her  
Men hun sidder ikk mere end en lille halv time i den af gangen, da det jo desværre ikk sku være så sundt for ryggen..  Skide irriterende, for hun hygger sig bare rigtig meget

Lige et dejligt billede her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. marts 2011

Tip!

Niks vil ikke bruge sådan et monstrum...  

Syns de skal gå når de er klar til det og ikke "hjælpes" af en gåvogn..

Anmeld

21. marts 2011

Maise

nej har ikke brugt den da min sp fraråede det i forhold til at lære at kravle, gå, samt motorik og balance træning. Vi har heller ikke plads til den, men tror da gerne at de fleste børn synes det er fedt.

Anmeld

21. marts 2011

merle2010

Lou87 skriver:

Vi er så småt gået igang her, hun ELSKEDE den fra første gang hun prøvede den, så det et klart et hit her  
Men hun sidder ikk mere end en lille halv time i den af gangen, da det jo desværre ikk sku være så sundt for ryggen..  Skide irriterende, for hun hygger sig bare rigtig meget

Lige et dejligt billede her

min datter er osse vildt glad for sin.. så kan hun jo komme omrking.. du skal da osse lige se et billede af hende i gåvognen..

Anmeld

21. marts 2011

Lou87

merle2010 skriver:

min datter er osse vildt glad for sin.. så kan hun jo komme omrking.. du skal da osse lige se et billede af hende i gåvognen..

Ja min synes nemlig også det er sjovt selv og ku "bevæge" sig lidt Og hahahaha nåårh hvor er hun dog kær og sikke nogle "sunde" friske kinder  

Anmeld

21. marts 2011

Jibbe

Nej det gør jeg ikke. Han skal nok lære at komme rundt når han er klar.

Anmeld

21. marts 2011

merle2010

Lou87 skriver:

Ja min synes nemlig også det er sjovt selv og ku "bevæge" sig lidt Og hahahaha nåårh hvor er hun dog kær og sikke nogle "sunde" friske kinder  

hun har flere gange tømt sofabordet.. taget alle vores film og cdér og pillet ned.. ja men kan hurtigt lave løjer i sådan en gåstol

Anmeld

21. marts 2011

Lou87

merle2010 skriver:

hun har flere gange tømt sofabordet.. taget alle vores film og cdér og pillet ned.. ja men kan hurtigt lave løjer i sådan en gåstol

Hahaha hvor godt - lille laban
Ja her har hun styrtet hen og pattet på en plante Hvorefter jeg hurtigt fik fjernet den.. ! Gisssp man får travlt når først de går!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.