Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. marts 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

I så fald er jeg helt sikker på at du vil få højeste boligsikring på lige under 3000 kr.

Jeg får 3219 kr aflever dem og hun var sød og hjælp mig med alle papirne og sagde du får 3219 kr du er måskeheldig af få dem i  starten af næste uge.

Ville være super for kan da se det ikke er meget igen man få her og der..Så lidt har også godt.

Henriette

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. marts 2011

Anonym trådstarter

KaLee skriver:

ææææhm... du bestemmer vel selv hvor meget du vil betale - altså vælger boliger udfra de kriterier du mener du selv kan klare.. og hvis det virker helt absurd, så kan det være at de reagerer.. 

Til sammenligning.. 

Jeg er enlig forsørger med 1 barn - ikke højt lønnet da jeg er kontorelev.

Jeg får ca 13000 udbetalt - dvs på niveau med dig. 

Min husleje er, inkl. aconto til varme, ca 8200 kroner. 

jeg bor alene i en 4er, så jeg bor for stort til at få boligsikring til alle kvm. Jeg får knapt 2000 i boligsikring - men får også kun for de 85 kvm, ud af de 106 jeg bor på... 

og helt ærligt - det er SÅ nederen med så høj en husleje!! Jeg har aldrig siddet så hårdt i det - ikke engang som SU studerende i mine yngre dage.. Jeg må ikke bytte min lejlighed til mindre pga nogle møg-regler, jeg kan tidligst på tilbudt en anden lejlighed til september - der bliver min opnotering på intern venteliste gjort aktiv... 

Så jeg vil virkelig anbefale dig at overveje meget nøje hvordan du vil bruge dine penge i forhold til husleje.. Hvis jeg kunne få mit drømmescenarie, så ville jeg gerne have en husleje på 6000 kroner som det højeste, på en 3er... 

Det højeste du kan få i boligsikring er ca 3000 kroner - det er højestesatsen. MEn det er jo beregnet af indtægt, antal mennesker og boligens størrelse. 

Det højste man kan få er 3450 ca sagde hun deroppe..

jeg får 3219 kr.

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.