Kattekyllingen, 26+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

otlitrom

sarahb skriver:

Søde Kitty

Hvorfor synes du der er noget galt med dig selv. SERIØST du er så lækker og smuk og du ser bare så naturlig ud...
OG hulen den er jo bare Dejlig..

Tak, søde Sarah! Jeg er bare alt alt for hård ved mig selv, det er virkelig deprimerende.. En vane der er svær at bryde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

sarahb

kitty skriver:

Tak, søde Sarah! Jeg er bare alt alt for hård ved mig selv, det er virkelig deprimerende.. En vane der er svær at bryde..

det skal du slet ikke være, det er der igen grund til.
Nu har jeg set dig Live, og helt ærligt, hånden på hjertet. Du er virkelig en smuk kvinde.. Og det mener jeg, hvis jeg ikke mente det ville jeg bare lade vær med at nævne noget. Men det er du virkelig...

Anmeld

22. marts 2011

NinaNymannMadsen

sikke en fin mave.

Anmeld

22. marts 2011

Ranarupta

kitty skriver:

Så nåede krølfisen og mor til 26+6, og så kan man liiiiige tale med om at se træt ud!! Hvorfor er det min hudkulør skal minde mest om kogt kød?

Jeg har det godt! Jeg er glad, farmand er glad - og det tror jeg også den lille sprællefis er! Det føles i hvert fald sådan!

Vægten har jeg ikke hilst på længe, vores forhold er slut! Desværre er jeg ved at få et længerevarende forhold til "forstoppelse" og "væske i kroppen".. Men vi bliver aldrig bedste venner, og de forhold må slutte på et tidspunkt. Jeg mistænker dem for at blive hængende indtil efter fødslen Men så er det også UD!

Jeg er gået på barsel-wannabe aka. BA-skriveri. Første dag er idag, og den er ikke brugt på opgave eller bøger, men sammen med et par veninder. Det passer mig virkelig godt, at jeg fra nu af ikke skal møde kl 8.15, men faktisk selv kan bestemme, hvilket tempo dagen skal starte i Opgaven må jeg tage hul på indenfor nærmeste fremtid.

Spam af mavsen comming up!

Kitty, 26+6

Anna, du ser skidegodt ud! 

(Btw... Hvor køber du kød henne? For hvis det ser sådan ud, når det er kogt, så skal jeg have mig sådan noget!) 

Anmeld

22. marts 2011

Snuske1985

Pjat AK, du er super smuk og virkelig flot mave... Dejligt at høre i har det godt og alle er glade..

Anmeld

22. marts 2011

Jemion

Du er så smuk og det klær dig så godt med den babyhule  Håber min babyhule bliver lige så fin

Anmeld

22. marts 2011

Bavianis

kitty skriver:

Så nåede krølfisen og mor til 26+6, og så kan man liiiiige tale med om at se træt ud!! Hvorfor er det min hudkulør skal minde mest om kogt kød?

Jeg har det godt! Jeg er glad, farmand er glad - og det tror jeg også den lille sprællefis er! Det føles i hvert fald sådan!

Vægten har jeg ikke hilst på længe, vores forhold er slut! Desværre er jeg ved at få et længerevarende forhold til "forstoppelse" og "væske i kroppen".. Men vi bliver aldrig bedste venner, og de forhold må slutte på et tidspunkt. Jeg mistænker dem for at blive hængende indtil efter fødslen Men så er det også UD!

Jeg er gået på barsel-wannabe aka. BA-skriveri. Første dag er idag, og den er ikke brugt på opgave eller bøger, men sammen med et par veninder. Det passer mig virkelig godt, at jeg fra nu af ikke skal møde kl 8.15, men faktisk selv kan bestemme, hvilket tempo dagen skal starte i Opgaven må jeg tage hul på indenfor nærmeste fremtid.

Spam af mavsen comming up!

Kitty, 26+6

Haha - kender godt den der "barsel/burde"- limbo! Jeg skifter selv med at være mega stresset på jobbet over den kommende barsel - og så fuldstændig at gå på stener-modus i mit hoved! Endnu en klub vi kunne oprette, Mr President 

Og så ser du jo bare lækker ud som altid - og der er ikke snerten af kogt kød dér - nærmere en lækker steg!

Anmeld

22. marts 2011

Kruse90

så smuk en mave søøde.

Og alle de dersens ting du ikke er så gode venner med Skal nok forsvinde om ikke andet efter fødslen

Kram

Anmeld

22. marts 2011

otlitrom

Tak allesammen! I er da det bedste "heppekor" man kan finde nogensteder!!

Anmeld

22. marts 2011

Ansemusen

kitty skriver:

Mig? Aktiv? Nej nej - OK, jeg bor her nærmest

TAK for din søde besked. Jeg tænker nogle gange over, hvor du er. Du er en af dem jeg husker, fra da jeg "startede" herinde. Men jeg regner med det bliver det samme for mig, når jeg har født.. Tiden er bare ikke den samme!

Nej det ville være synd at sige! Alenetid er knap - specielt på en dag som idag, hvor Thias har feber og ikke har ville sove *suk*

Graviditeten var en dejlig tid *griner*

Tak for de søde ord - dejligt at blive husket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.