Kattekyllingen, 26+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Laulund87

Så fiiin!

Og sikke en fin dug fra Rema1000 du har der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

Lotus86

kitty skriver:

Jeg tror måske det magiske er sket! Min mave har holdt pause med at vokse Jeg troede aldrig det ville ske, men det er som om den holder time-out! Lad os se hvor længe det varer.. Det trækker rigtig meget i underlivet, så jeg tror allerede pausen er forbi!

Vi ér dem med store maver! Sammen! Juni rocks!

Jaah vi er da så... Juni rocks - we rocks - og vores stooore maver ROCKS....

Anmeld

21. marts 2011

otlitrom

Laulund87 skriver:

Så fiiin!

Og sikke en fin dug fra Rema1000 du har der

Jeg ventede bare på at der var en der så dugen. Og jeg havde faktisk lige netop tænkt det ville være dig!

Tak ven!

Anmeld

21. marts 2011

Ansemusen

Ihh hvor er du bare fin søde Kitty Det er længe siden jeg har læst noget fra dig (sikkert fordi jeg ikke er nok herinde - gætter på, at du fortsat er meget aktiv herinde ).

Jeg ønskede sådan for dig, at du skulle blive gravid, og så skete det og du er nu langt over halvvejs

Fortsat held og lykke med graviditeten! Glæder mig til at se spiren, når den kommer ud!

Knus Anna

Anmeld

21. marts 2011

Laulund87

kitty skriver:

Jeg ventede bare på at der var en der så dugen. Og jeg havde faktisk lige netop tænkt det ville være dig!

Tak ven!

Haha. Jeg købte dåserne, gavepapiret og servietterne

Anmeld

21. marts 2011

otlitrom

Ansemusen skriver:

Ihh hvor er du bare fin søde Kitty Det er længe siden jeg har læst noget fra dig (sikkert fordi jeg ikke er nok herinde - gætter på, at du fortsat er meget aktiv herinde ).

Jeg ønskede sådan for dig, at du skulle blive gravid, og så skete det og du er nu langt over halvvejs

Fortsat held og lykke med graviditeten! Glæder mig til at se spiren, når den kommer ud!

Knus Anna

Mig? Aktiv? Nej nej - OK, jeg bor her nærmest

TAK for din søde besked. Jeg tænker nogle gange over, hvor du er. Du er en af dem jeg husker, fra da jeg "startede" herinde. Men jeg regner med det bliver det samme for mig, når jeg har født.. Tiden er bare ikke den samme!

Anmeld

21. marts 2011

klmf

Ahrmen altså, fiiiine mor og mavse

- og hvad skriver du opgave om??

Anmeld

22. marts 2011

otlitrom

lotchen skriver:

Ahrmen altså, fiiiine mor og mavse

- og hvad skriver du opgave om??

Tak

Jeg er ved at problemindkredse, så har ikke lagt mig helt fast endnu. Men planen er brystkræft, antihormonbehandling og bivirkninger hertil, i et patientperspektiv. Rammeteori bliver måske Orem eller Erikkson, det har jeg ikke lagt mig fast på endnu... Er ikke kommet så langt i processen

Anmeld

22. marts 2011

sarahb

Søde Kitty

Hvorfor synes du der er noget galt med dig selv. SERIØST du er så lækker og smuk og du ser bare så naturlig ud...
OG hulen den er jo bare Dejlig..

Anmeld

22. marts 2011

businesstigger

Det lyder dejligt med wannabe-barsel. Håber du både får nydt den og skrevet lidt på din opgave.

Din mave ser dejlig ud. Er sikker på at kattekyllingen har det godt derinde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.