Se hvad jeg lige har købt...:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
883 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. oktober 2008

Honningblomst

Tre par bukser af de her til Konrad...: http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=8238547&forum=354&status=&search=0&road=view_userinfo
Et par cowboy, sorte og petroleum...så lækre de er. Ville lige anbafale dem.
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2008

Tullebobs

Har godt set dem derinde - de er så fine. Men dejligt med en anbefaling fra en som har haft bukser i hænderne Vil helt sikkert overveje dem til Simon. Det der denimstof, er det sådan noget blødt noget eller hvordan?

fra Trine

Anmeld

15. oktober 2008

Honningblomst

Tullebobs skriver:

Har godt set dem derinde - de er så fine. Men dejligt med en anbefaling fra en som har haft bukser i hænderne Vil helt sikkert overveje dem til Simon. Det der denimstof, er det sådan noget blødt noget eller hvordan?

fra Trine

ja, det er de...sådan lidt stræk-agtigt.
De er jo som joggingbukser bare lidt smarte også...mine har nemlig altid sådan noget på i børnehave så de kan bevæge sig....men køb endelig og gerne så de poser godt.
Knus..

Anmeld

15. oktober 2008

lukasmoar

de er fine og enormt behagelige prktisk, to fluer med et smæk

Anmeld

15. oktober 2008

Pia.

De er bare så super søde de bukser der.... dem forstår jeg godt du har købt...

Knus fra hende i den anden ende af telefonen

Anmeld

15. oktober 2008

twinboys

Eva skriver:

Tre par bukser af de her til Konrad...: http://www.trendsales.dk/main.asp?site=view_item&id=8238547&forum=354&status=&search=0&road=view_userinfo
Et par cowboy, sorte og petroleum...så lækre de er. Ville lige anbafale dem.
Knus..

De er super fede... Men for små til mine drenge... Øv øv øv

Anmeld

15. oktober 2008

A.I.G.

Jeg gider ikke åbne - det kan kun være Falke D ?

Pigerne har netop fået dem i den sorte denim, så fede.... så nu har jeg så bestilt dem i rød velour og sort/hvid stribet velour..... De er geniale til en tumling....

Augusta kunne jeg så godt have sparet dem til, nej mor jeg vil have kjole på, jamen du kan have bukser under, nej det er ikke sejt.......
ARGHHHH

Anette

Anmeld

15. oktober 2008

Honningblomst

A.I.G. skriver:

Jeg gider ikke åbne - det kan kun være Falke D ?

Pigerne har netop fået dem i den sorte denim, så fede.... så nu har jeg så bestilt dem i rød velour og sort/hvid stribet velour..... De er geniale til en tumling....

Augusta kunne jeg så godt have sparet dem til, nej mor jeg vil have kjole på, jamen du kan have bukser under, nej det er ikke sejt.......
ARGHHHH

Anette

Jeps..det er dem...jeg ville gerne have dem til bertram, men han har vidst rigeligt...men ja, de er virkelig bare super gode, synes jeg...
Knus..

Anmeld

15. oktober 2008

Skovurt

De ser super lækre ud... og prisen er da også til at have med at gøre.

Jeg købte (alt for meget) sort velour hjem, og gav mig til lat sy et par til Leander (tror rent faktisk det er helt samme model vi har brugt), men hold da op hvor er det bare en lidt for kreativ ting for mig at kaste mig ud i... syning er åbenbart ikke lige min stærkeste side, så nu har jeg en masse sort velour, klar blå rib og kun ét par bukser, med skæve ben
- så hans bukser løb op i en hel del mere end 135 kr ... og udover det købte jeg stoffarve og bogstaver til at trykke med - for at kunne lave nogle fede prints... men... det må blive en anden gang

Anette
- som synes det ser ud som et godt køb

Anmeld

15. oktober 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Ja, dem har jeg faktisk også lige købt til begge mine børn.
De er SÅ lækre, så også en anbefaling herfra.

Rikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.