Nye billeder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

262 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. oktober 2008

Millebasse

Hej piger..

Ved godt at jeg ikke er så meget herinde, men følger ihærdigt med på sidelinien
Men har lige lagt lidt billeder ind af Bastian.
Håber at i alle har det godt

Krams Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2008

Hyner

Hej søde...
Gud hvor han dog ligner Kåre.... Det var da helt vildt.... Så du har to flotte fyre i dit hjem... Har i det ellers godt???

Krams Henriette

Anmeld

15. oktober 2008

Millebasse

Hyner skriver:

Hej søde...
Gud hvor han dog ligner Kåre.... Det var da helt vildt.... Så du har to flotte fyre i dit hjem... Har i det ellers godt???

Krams Henriette

Hej ven..

Ih, tak Jep, elsker mine to flotte fyre! Men du er da så heldig at have både en flot fyr og en flot prinsesse

Anmeld

15. oktober 2008

Millebasse

Hej søde...

Krams Henriette

Hej ven..

Ih, tak Jep, elsker mine to flotte fyre! Men du er da så heldig at have både en flot fyr og en flot prinsesse

Tja,Bastians ører flyder med betændelse IGEN!!! Heldigvis tager han det rigtig fint, men er kommet på pencillin..

Hvordan går det hos jer? Hvad med ombygningen??

Anmeld

15. oktober 2008

Hyner

Millebasse skriver:

Hej søde...

Krams Henriette

Hej ven..

Tja,Bastians ører flyder med betændelse IGEN!!! Heldigvis tager han det rigtig fint, men er kommet på pencillin..

Hvordan går det hos jer? Hvad med ombygningen??

Ej lille Bassemand, skal han nu døjes igen...

Ja det gårfint her, og kælderen er delvist færdig... Dvs at bad og teknik er helt færdig og det andet er der gips på... Så lidt går det da fremad..
Knus herfra...

Anmeld

15. oktober 2008

Astrid P

Super gode billeder! Tak for kigget - hvor er han skøn din søn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.