DP siger begyndersko- hva siger I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

Fru'Rugaard

BabyThilde skriver:

Det kan du også trygt gøre, når hun er begyndt at rejse sig så er det bare at få fat i nogle det sker der ingenting ved tværtimod

Thildes balance er blevet meget bedre siden og 3 dage efter hun havde fået dem tog hun de magiske 3 første skridt, så de gør helt klart en STOR forskel

Jeg køber nogle i næste måned
Men, min datter har så gået rundt ved ting i 3 mdr ca, så mon ik hun er ved at være klar til det næste skridt i hendes udvikling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

BabyThilde

Fru'Rugaard skriver:

Jeg køber nogle i næste måned
Men, min datter har så gået rundt ved ting i 3 mdr ca, så mon ik hun er ved at være klar til det næste skridt i hendes udvikling

Det tror jeg bestemt hun er, og med et par magiske tryllesko så går hun da lige om meget snart

Det er jeg sikker på

Anmeld

21. marts 2011

Fru'Rugaard

BabyThilde skriver:

Det tror jeg bestemt hun er, og med et par magiske tryllesko så går hun da lige om meget snart

Det er jeg sikker på

Hun har godt nok taget 3 små skridt hjemme ved mormor og morfar, men herhjemme gider hun ikke

Anmeld

21. marts 2011

132319

SUPER at sidde og finde billeder og give råd og så får man intet svar 

Anmeld

21. marts 2011

eliasogmor

21. marts 2011

BabyThilde

Fru'Rugaard skriver:

Hun har godt nok taget 3 små skridt hjemme ved mormor og morfar, men herhjemme gider hun ikke

Ha ha ha altså jeg blev også snydt hun tog dem i legestuen med DP, og har heller ikke haft lyst til at vise det herhjemme endnu, også selvom vi har forsøgt ihærdigt

De er nogle banditter, meennn... vi skal nok få dem en dag.

Anmeld

21. marts 2011

Fru'Rugaard

MHK skriver:

SUPER at sidde og finde billeder og give råd og så får man intet svar 

Åh undskyld, jeg har overhovedet ikke set at du havde svaret
Har læst dit indlæg nu, mange tak for de gode råd og billederne? kan man kun købe de sko på nettet?

Anmeld

21. marts 2011

Fru'Rugaard

BabyThilde skriver:

Ha ha ha altså jeg blev også snydt hun tog dem i legestuen med DP, og har heller ikke haft lyst til at vise det herhjemme endnu, også selvom vi har forsøgt ihærdigt

De er nogle banditter, meennn... vi skal nok få dem en dag.

Ja da, det sku vi helst

Anmeld

21. marts 2011

Fru'Rugaard

MHK skriver:

Det kommer an på hvad problemet er 

Da Hjalte var 15 måneder og stadig var panisk angst for at give slip, ja faktisk ville han helst ikke støtte på sine fødder, havde jeg en ergoterapeut til at kigge på ham. Jeg fik at vide at hans fødder var hypermobile.

Når han gik, pegede de ud af, han lignede Charlie Chaplin 

Jeg købte disse fra Bisgaard og der gik ikke ret længe før han gerne ville støtte på føddere og gå med os i hænderne.

Hvis hun ikke er hypermobil eller har andre problemer med fødderne, ville jeg helt sikkert vente.

Børns fødder har godt af at danne sit eget tryk og det vil begyndersko hindre dem i.

Naturino har lavet disse gode kravlesko som giver minimal støtte men stadig giver føddderne plads til at forme sig som de skal 

Hvorfor har din dagplejemor i øvrigt så travlt? Hun er jo ikke blevet et år endnu 

Jeg tror som ikke at min DP har travlt- hun sagde "nar hun begynder at lærer at gå, er det godt med nogle begyndersko", men jeg tror at det er fordi at hun går rundt om tingene, måske.

Anmeld

21. marts 2011

132319

Fru'Rugaard skriver:

Åh undskyld, jeg har overhovedet ikke set at du havde svaret
Har læst dit indlæg nu, mange tak for de gode råd og billederne? kan man kun købe de sko på nettet?

Bisgaard har hård bund, så dem skal du nok ikke købe.

Naturino kan man sagtens få i fysiske butikker, hvor bor du i landet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.