Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu laver jeg lige en mere overskuelig tråd med det tøj jeg har til salg
Katvig flyverdragt str 80. Meget pæn.
Phister&Philina str 6-9 mdr. Ny!
Byd, det skal væk!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad skal du have for billede 3 + 4 - ej sikke lej bukser og brun katvig velour kjole?
Rsa skriver: Hvad skal du have for billede 3 + 4 - ej sikke lej bukser og brun katvig velour kjole?
100 kr inkl?
Hvad skal du ha for kjolen på billede 9 incl porto?? Er den for varm som sommer kjole. Min datter bliver 9 måneder i juli.
minbaby skriver: Hvad skal du ha for kjolen på billede 9 incl porto?? Er den for varm som sommer kjole. Min datter bliver 9 måneder i juli.
70 kr inkl? Den er alm i tykkelse, vil jeg sige. Så ikke en sommerkjole, men jeg vil ikke mene den er for varm til sommer..Lidt svært at beskrive
Laulund87 skriver: 70 kr inkl? Den er alm i tykkelse, vil jeg sige. Så ikke en sommerkjole, men jeg vil ikke mene den er for varm til sommer..Lidt svært at beskrive
Den vil jeg gerne købe. Så smid mig en pb med kontonummer så overfører jeg i morgen.
minbaby skriver: Den vil jeg gerne købe. Så smid mig en pb med kontonummer så overfører jeg i morgen.
Done!
Småfolk body med æbler i 68 Og katvig stribede sommerdragter i 74 Pris for dette inkl ??
Lou87 skriver: Småfolk body med æbler i 68 Og katvig stribede sommerdragter i 74 Pris for dette inkl ??
150 inkl? Bodyen er også en str 74
Laulund87 skriver: 150 inkl? Bodyen er også en str 74
Ups min fejl - det er den da også Hmm bodyen med æblerne alene, pris ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128