Sig mig AnneBJ er det ikke snart vores tur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2011

oerbaek

Svane83 skriver:

Heller ingen bebs hos dig idag?

Jeg skal til jdm idag kl. 14.30 så jeg overvejer lidt og spørge ind til en mulig hindeløsning... aller helst ville jeg at det bare gik i gang af sig selv, men omvendt så vil jeg bare så gerne have hende ud til os nu.

Bliver nærmest skuffet hver morgen når jeg vågner - "Nå så skete der heller ikke noget i nat"

en masse ve støv til dig også *********

har faktisk haft veer hele natten men de vil ikke gå ordentligt igang så jeg går bare her hjemme og venter på at de tager til og bliver regelmæssige...

Jeg har ikke flere tider hos JM

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2011

Svane83

oerbaek skriver:

har faktisk haft veer hele natten men de vil ikke gå ordentligt igang så jeg går bare her hjemme og venter på at de tager til og bliver regelmæssige...

Jeg har ikke flere tider hos JM

Ih hvor spændende så sker der da i det mindst noget. Jeg krydser finger og sender masser af vestøv afsted til dig. Jeg skal ringe ind til kgm igen på mandag hvis jeg ikke har født inden så jeg kan nå et ham besøg mere hvis jeg er uheldig. Det idag var spild af tid hun havde ikke en skid at sige og hindeløsning var der ingen snak om så jeg ved stadig ingenting....øv

Anmeld

22. marts 2011

AnneBJ

Svane83 skriver:

Ih hvor spændende så sker der da i det mindst noget. Jeg krydser finger og sender masser af vestøv afsted til dig. Jeg skal ringe ind til kgm igen på mandag hvis jeg ikke har født inden så jeg kan nå et ham besøg mere hvis jeg er uheldig. Det idag var spild af tid hun havde ikke en skid at sige og hindeløsning var der ingen snak om så jeg ved stadig ingenting....øv

Ååh... Så du venter bare videre??

Her sker heller ikke en skid; jeg har forsøgt at svømme ham ud i dag, men det lader ikke til at have hjulpet... Har en del mens murren særligt i lænden, og også temmelig lange plukveer. Men slet ikke nok, og det gør slet ikke ordentlig ondt...!

Anmeld

22. marts 2011

Svane83

AnneBJ skriver:

Ååh... Så du venter bare videre??

Her sker heller ikke en skid; jeg har forsøgt at svømme ham ud i dag, men det lader ikke til at have hjulpet... Har en del mens murren særligt i lænden, og også temmelig lange plukveer. Men slet ikke nok, og det gør slet ikke ordentlig ondt...!

Ja jeg får åbenbart bare lov at vente og det gider jeg absolut ikke! Det var heller ikke min "normale" jdm og jeg kunne faktisk slet ikke lide hende :-(

Anmeld

22. marts 2011

AnneBJ

Svane83 skriver:

Ja jeg får åbenbart bare lov at vente og det gider jeg absolut ikke! Det var heller ikke min "normale" jdm og jeg kunne faktisk slet ikke lide hende :-(

Øv hvor træls!! Har du fået at vide hvad der skal ske "næste gang" - altså hvad er næste skridt, hvis du ikke går spontant i fødsel "snart"?

Anmeld

22. marts 2011

mathildemb

Svane83 skriver:

Tusind tak for ve-støv, håber det hjælper.

Jeg synes jeg har haft mange plukveer siden fredag og jeg har også forsøgt at gøre lidt ekstra for at få det igang, men samtidig så har jeg forsøgt at huske på hvad min jdm sagde med at sørge for også at få hvilet osv. så man ikke er total flad når fødslen så går igang.

Skal til jdm idag kl. 14.30 så må vi se hvad hun siger... ville meget gerne at ville komme ud til os idag så hun var kommet inden min fars fødselsdag på torsdag og så kunne vi rigtig nyde hende i weekenden. (min mand er selvstændig)

Havde du nogen andre tegn end flere plukveer?

Nej det havde jeg ikke. Jo måske en smule murren ugen op til, men det kan lige så godt have været indbildt, fordi jeg så gerne ville have, at der skulle være tegn. Jeg havde regnet med at føde før tid, så det var dybt frustrerende for mig at gå over tid. Men det var ventetiden værd

Anmeld

22. marts 2011

oerbaek

Svane83 skriver:

veerne har været der sådanne on and off i dag overhovedet ikke noget regelmæssigt, men de er kommet lidt igen her til aften med ca 10 min mellem så nu skal vi bare vente så de kommer tættere på hinanden og blir kraftigere

håber og håber og håber han snart dukker op, den lille stædige fyr der ligger og gemmer sig derinde

Anmeld

22. marts 2011

Svane83

AnneBJ skriver:

Øv hvor træls!! Har du fået at vide hvad der skal ske "næste gang" - altså hvad er næste skridt, hvis du ikke går spontant i fødsel "snart"?

Næ hun sagde bare at jeg først ville blive sat igang 42+0 så når jeg var 41+5 skulle jeg ringe ind og få tid til igangsættelse. Men der var lidt lang tid til stadig. Så de ville gerne lige de mig mandag hvis jeg ikke fødte inden. Så hun var bare træls jeg gider jo ikke vente mere og hun kunne da godt have lavet en hindeløsning.....iiiiiihhhhhhh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.