Sig mig AnneBJ er det ikke snart vores tur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Svane83

Hej Anne

Jeg kan næsten se at du heller ikke har født i weekenden... det havde vi jo ellers aftalt.

Manden og jeg har ellers gjort hvad vi kunne. Ikea, sex, gå ture og hovedrengøring... men ak ingen baby.

Har haft en del plukveer siden fredag, men de er desværre ikke blevet til mere og jeg krydser og håber på hver eneste dag at idag bliver dagen hvor vi får vores dejlige lille prinsesse ud til os.

Idag er jeg jo så 40+4 og jeg er så utålmodig....!!!! jeg skal ringe til JDM imorgen hvis hun ikke kommer inden da og det håber jeg ved gud at hun gør... jeg vil helst ikke skulle sættes i gang, så helst at hun ligesom kom af sig selv og så har min kære far jo også fødselsdag på torsdag og vile så gerne at hun kom ud til os inden da.

Er der tegn på noget hos dig?

Og hvad med alle jer andre dejlige tøser derude... hvor længe gik i over dem der er gået over og hvilke tegn havde i op til fødslen? - om ikke andet er der så nogen der har et godt råd til hvordan man kommer over utålmodigheden?

Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

AnneBJ

Hej Carina,

Jo, det ville da være skønt!!! 

Jeg har forsøgt at æde ham ud, sexe ham ud, stresse ham ud... Intet synes at hjælpe, så nu æder jeg bare igen... 

Jeg er ikke top utålmodig endnu, men vil dog godt snart have der sker noget. Jeg er lige hjemvendt fra JDM, som har givet mig ny tid mandag, vhor jeg er 41+1. Hvis jeg overholder den aftale laver hun GU og forhåbentlig hindeløsning, men indtil da skal jeg bare vente.... 

På fødselslisten herinde kan du se hvornår vores gruppe har født, altså hvor langt de var, og jeg håber ved GUD at både Pia og Kristine får lov at beholde 42+0/42+2 rekorderne.... 

Anne

Anmeld

21. marts 2011

oerbaek

Jeg hopper lige med på jeres utålmodigheds tråd her

Jeg er også gået over tid og er i dag også 40+4 jeg vil også gerne have baby ud nu og her er der heller ikke noget der kan få ham ud...

jeg har også gået over de andre 2 gange 1 gang var det hele 9 dage og der var overhovedet ikke tegn på noget men pludselig midt om natten gik vandet... 2 gang gik jeg to dage over og der var heller ikke ret tegn på noget, men veerne startede midt om natten

Så ak ja jeg tror bare vi må væbne os med tålmodighed desværre

Anmeld

21. marts 2011

AnneBJ

oerbaek skriver:

Jeg er også gået over tid og er i dag også 40+4 jeg vil også gerne have baby ud nu og her er der heller ikke noget der kan få ham ud...

jeg har også gået over de andre 2 gange 1 gang var det hele 9 dage og der var overhovedet ikke tegn på noget men pludselig midt om natten gik vandet... 2 gang gik jeg to dage over og der var heller ikke ret tegn på noget, men veerne startede midt om natten

Nåh jamen så vil jeg håbe at mit også bare starter "uden varsel" Håber ikke du når op på 9 dage igen denne gang - det ville da være så træls!!

Anmeld

21. marts 2011

Svane83

oerbaek skriver:

Du er så hjertelig velkommen i klubben ingen gider være medlem af 

Jeg håber virkelig også at mit bare lige pludselig starter i nat - helst!

Har haft en del plukveer idag, men jeg synes ikke rigtig de vil blive til mere.... jeg prøver at være tålmodig og ikke tænke for meget på det - MEN jeg glæder mig jo bare helt vildt! 

Jamen hvis du er 40 + 4 også så må vi jo have termin samme dag.. hvor skægt

jeg krydser finger for at vi begge får vores dejlige bebser ud snarest.

Anmeld

21. marts 2011

Svane83

AnneBJ skriver:

Hej Carina,

Jo, det ville da være skønt!!! 

Jeg har forsøgt at æde ham ud, sexe ham ud, stresse ham ud... Intet synes at hjælpe, så nu æder jeg bare igen... 

Jeg er ikke top utålmodig endnu, men vil dog godt snart have der sker noget. Jeg er lige hjemvendt fra JDM, som har givet mig ny tid mandag, vhor jeg er 41+1. Hvis jeg overholder den aftale laver hun GU og forhåbentlig hindeløsning, men indtil da skal jeg bare vente.... 

På fødselslisten herinde kan du se hvornår vores gruppe har født, altså hvor langt de var, og jeg håber ved GUD at både Pia og Kristine får lov at beholde 42+0/42+2 rekorderne.... 

Anne

Min mand har også prøvet at lokke hende ud med lfter om legetøj, tøj og andet. Han har forsøgt at true hende med at fjerne et stykke tøj af alt hendes lækre tøj for hver dag hun bliver væk.... men lige meget hjælper det.

Jeg har ikke fået nogen nu tid, det gør de ikke i Odense åbenbart de siger bare hvis du ikke har født inden på tirsdag så ring og få en tid. Så jeg ringer imorgen og får en tid -  medmindre  at hun kommer ud i nat.....

Så må vi se hvad hun vil gøre der... jeg vil bare gerne at der snart sker noget... suk jeg har sgu aldrig været god til at vente.

Anmeld

22. marts 2011

oerbaek

Svane83 skriver:

Du er så hjertelig velkommen i klubben ingen gider være medlem af 

Jeg håber virkelig også at mit bare lige pludselig starter i nat - helst!

Har haft en del plukveer idag, men jeg synes ikke rigtig de vil blive til mere.... jeg prøver at være tålmodig og ikke tænke for meget på det - MEN jeg glæder mig jo bare helt vildt! 

Jamen hvis du er 40 + 4 også så må vi jo have termin samme dag.. hvor skægt

jeg krydser finger for at vi begge får vores dejlige bebser ud snarest.

Mange tak for at jeg må være med

Ja vi må have termin samme dag jeg håber snart den bebs melder sin ankomst... for os alle 3

Sender en masse ve støv til jer begge

Anmeld

22. marts 2011

mathildemb

Svane83 skriver:

Hej Anne

Jeg kan næsten se at du heller ikke har født i weekenden... det havde vi jo ellers aftalt.

Manden og jeg har ellers gjort hvad vi kunne. Ikea, sex, gå ture og hovedrengøring... men ak ingen baby.

Har haft en del plukveer siden fredag, men de er desværre ikke blevet til mere og jeg krydser og håber på hver eneste dag at idag bliver dagen hvor vi får vores dejlige lille prinsesse ud til os.

Idag er jeg jo så 40+4 og jeg er så utålmodig....!!!! jeg skal ringe til JDM imorgen hvis hun ikke kommer inden da og det håber jeg ved gud at hun gør... jeg vil helst ikke skulle sættes i gang, så helst at hun ligesom kom af sig selv og så har min kære far jo også fødselsdag på torsdag og vile så gerne at hun kom ud til os inden da.

Er der tegn på noget hos dig?

Og hvad med alle jer andre dejlige tøser derude... hvor længe gik i over dem der er gået over og hvilke tegn havde i op til fødslen? - om ikke andet er der så nogen der har et godt råd til hvordan man kommer over utålmodigheden?

Carina

Ja det er træls at gå over tid. Jeg fødte da jeg var 40+4 og var ved at gå til af utålmodighed op til. Dagen inden havde jeg en del plukveer - flere end jeg plejede. Jeg forsøgte at være lidt mere aktiv, i håb om at sætte noget igang. F.eks. trappen til og fra 4. sal istedet for elevatoren osv.

Lidt i 6 næste morgen gik vandet og jeg fik veer med det samme. 9.31 var min prinsesse født

Jeg sender en masse ve-støv afsted til alle jer der går og venter, for ved hvordan det er

Anmeld

22. marts 2011

Svane83

mathildemb skriver:

Ja det er træls at gå over tid. Jeg fødte da jeg var 40+4 og var ved at gå til af utålmodighed op til. Dagen inden havde jeg en del plukveer - flere end jeg plejede. Jeg forsøgte at være lidt mere aktiv, i håb om at sætte noget igang. F.eks. trappen til og fra 4. sal istedet for elevatoren osv.

Lidt i 6 næste morgen gik vandet og jeg fik veer med det samme. 9.31 var min prinsesse født

Jeg sender en masse ve-støv afsted til alle jer der går og venter, for ved hvordan det er

Tusind tak for ve-støv, håber det hjælper.

Jeg synes jeg har haft mange plukveer siden fredag og jeg har også forsøgt at gøre lidt ekstra for at få det igang, men samtidig så har jeg forsøgt at huske på hvad min jdm sagde med at sørge for også at få hvilet osv. så man ikke er total flad når fødslen så går igang.

Skal til jdm idag kl. 14.30 så må vi se hvad hun siger... ville meget gerne at ville komme ud til os idag så hun var kommet inden min fars fødselsdag på torsdag og så kunne vi rigtig nyde hende i weekenden. (min mand er selvstændig)

Havde du nogen andre tegn end flere plukveer?

Anmeld

22. marts 2011

Svane83

oerbaek skriver:

Mange tak for at jeg må være med

Ja vi må have termin samme dag jeg håber snart den bebs melder sin ankomst... for os alle 3

Sender en masse ve støv til jer begge

Heller ingen bebs hos dig idag?

Jeg skal til jdm idag kl. 14.30 så jeg overvejer lidt og spørge ind til en mulig hindeløsning... aller helst ville jeg at det bare gik i gang af sig selv, men omvendt så vil jeg bare så gerne have hende ud til os nu.

Bliver nærmest skuffet hver morgen når jeg vågner - "Nå så skete der heller ikke noget i nat"

en masse ve støv til dig også *********

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.