Nakkefoldsscanning i går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

349 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. oktober 2008

Lulle25

Så var jeg til nf scanning igår og det gik super. Vi så både næse, arme, hænder, ben, fødder, hjertet, en fyldt babyblære og en rigtig krudtugle derinde der sparker sin mor helt vildt
Tallene var rigtig høje, så sandsynligheden for der er noget i vejen er heldigvis meget lav. N har jeg så termin i april i stedet for maj, så det er jo helt fint med mig.
Lidt opdate herfra Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. oktober 2008

Plysbjørnen

Ih altså det var da rigtigt godt at det gik godt...

Pøj pøj med det hele...

Anmeld

15. oktober 2008

ivfmarie

Åh hvor dejligt!!!

Går det ellers godt med at være gravid igen? Kvalme eller andre af de skønne tegn på at slægten føres videre??

Marie

Anmeld

15. oktober 2008

Lulle25

Kvalme, sig ikke ordet. Har været nødt til at sygemelde mig pga så hård kvalme og opkast 5-10 gange dagligt, jeg går til akupunktur ved jordmoderen og det har hjulpet lidt, men er ved at gå amok over det, det er 7. uge jeg har det sådan

Ej det var sødt af dig at spørge men havde ikke en sygdag da jeg ventede Mathilde og nu er det bare helt af h til, så øv øv. Men nu er jeg i 11+6 og satsr snart på at gå fri for det...

Kh Louise der lige havde brug for at lukke lidt lo.. ud

Anmeld

15. oktober 2008

Muffinmus

Dejligt at høre at alt gik godt..med flotte tal og alle lemmer i god behold derinde.
Her går jeg bare og ser frem til MD når jeg er 21+0...synes stadig der er længe til ,men ved jo tiden nok skal gå60.png
Og ja, hadve heller ikke en sygedag med William og denne her gang har jeg haft 3 pga kvalme...opg venter en pige, så det er jo rigtig nok der60.png

Anmeld

15. oktober 2008

Ny mor

Hvor dejligt NF scanningen gik fint! Det er bare så skønt at se der virkelig er nogen derinde ;-)))

Puhaa, ja kvalme og opkast er bare slemt, det glemmer man hurtigt :-0

Forhåbentlig lettet den snart nu du snart er færdig med 1. trimester :-)

kh Birgitte

Anmeld

15. oktober 2008

Louise mortil4

Dejligt du har haft en god nf scanning. Det med opkastningen ved jeg godt nok ikke lige om det bliver bedre lige med det samme jeg er 14+1 idag og har stadig rigtig meget kvalme og kaster op også denne gang, så jeg venter stadig på at det går væk, men jeg håber da det snart bliver bedre.

Louise

Anmeld

15. oktober 2008

Lulle25

Tak for det piger. Er også glad for alt er ok med lille blop
Og puha Louise det lyder ikke rart med kvalme ogopkast endnu, håber snart mit går væk, skal til akupunktur igen i morgen ved jordmoderen så kryds lige fingre for det hjælper.
Knus Louise

Anmeld

15. oktober 2008

BellaT

Skønt med en god nf! Og dejligt at se at lille bebs har det godt derinde.
Håber din kvalme snart gider at forsvinde.

Knus fra Helle...

Anmeld

15. oktober 2008

Tynen

Tillykke med den gode scanning
Dejligt betryggende at få set den lille mosle rundt derinde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.