Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
trunte89 skriver: Har nogle møbler jeg gerne vil af med.Pæn sovesofa. Den er omkring 8-9 år gammel. den har lidt små pletter som jeg ikke har prøvet at fjerne ( se billede), og så er stoffet lidt ødelagt som det ses på et af billederne. Men god sofa/sovesofa, den er nem og hurtig at slå ud og sammen igen. Nypris 3500. 400 krSuper flot skrivebord. Det er 5-6 år gammelt, og har lidt brugs slid. fx på kanten foran er malingen slidt lidt af. Men smukt og lækkert bord. 400 krLækker lænestol med skammel. Det er en vi har fået, men har fået fortalt, at den er fra Ilva og har kostet omkring 8000. Standen er vel 'god men brugt'. Rigtig flot stol. 400 kr2 lamper. De er ca 8-9 år gamle. super flotte, man kan skrue op og ned for lysstyrken. Begge for 150 kr Flot reolsystem. Det er 8 år gammelt.nypris 3500. 700 krSolvogn af plast med hynde. Selve stolen er mærkeblå, og hynden er gul med noget blomster. har pt ikke lige noget billede af det. 100 kr
Har nogle møbler jeg gerne vil af med.Pæn sovesofa. Den er omkring 8-9 år gammel. den har lidt små pletter som jeg ikke har prøvet at fjerne ( se billede), og så er stoffet lidt ødelagt som det ses på et af billederne. Men god sofa/sovesofa, den er nem og hurtig at slå ud og sammen igen. Nypris 3500. 400 krSuper flot skrivebord. Det er 5-6 år gammelt, og har lidt brugs slid. fx på kanten foran er malingen slidt lidt af. Men smukt og lækkert bord. 400 krLækker lænestol med skammel. Det er en vi har fået, men har fået fortalt, at den er fra Ilva og har kostet omkring 8000. Standen er vel 'god men brugt'. Rigtig flot stol. 400 kr2 lamper. De er ca 8-9 år gamle. super flotte, man kan skrue op og ned for lysstyrken. Begge for 150 kr
Flot reolsystem. Det er 8 år gammelt.nypris 3500. 700 krSolvogn af plast med hynde. Selve stolen er mærkeblå, og hynden er gul med noget blomster. har pt ikke lige noget billede af det.
100 kr
Kigger lige med .. Kunne muligvis godt være interreserret i det hvide bord
morethanperfect skriver: Kigger lige med .. Kunne muligvis godt være interreserret i det hvide bord
trunte89 skriver: Du skal være velkommen
Du skal være velkommen
Hmm , tror du det kan sendes? Kan det skilles ad ?
morethanperfect skriver: Hmm , tror du det kan sendes? Kan det skilles ad ?
trunte89 skriver: Tror desvæære ikke det kan sendes, men det kom godt skilles ad.
Tror desvæære ikke det kan sendes, men det kom godt skilles ad.
Det fordi vi skal køre over broen og det koster vidst 300 kr.. :/
morethanperfect skriver: Det fordi vi skal køre over broen og det koster vidst 300 kr.. :/
trunte89 skriver: Hvis I kører overe efter kl 16, så kloster det vidst 260 eller deromkring. Vil gerne gå ned på 300 for det hvis det er.
Hvis I kører overe efter kl 16, så kloster det vidst 260 eller deromkring. Vil gerne gå ned på 300 for det hvis det er.
Åhh ja , men min far vil kun køre om formiddagen Sikke noget bæ .. Ser lige om jeg kan få en anden til at køre .. Vender tilbage Og pænt af dig at gå ned i pris
Mulleneser skriver: Der er åbentbart ikke grænser for, hvad folk tror de kan få for deres gamle lort.. jøsses.. Smid dog lortet ud..
Der er åbentbart ikke grænser for, hvad folk tror de kan få for deres gamle lort.. jøsses.. Smid dog lortet ud..
vis man ikke kan skrive noget pænt så lad være med og skrive noet
Når der er folk der vil købe det , er det jo nok ikke gammelt lort vel da .
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128