Masser af forskellige møbler *Flere*

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.662 visninger
34 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

trunte89

Har nogle møbler jeg gerne vil af med.

Lækker lænestol med skammel. Det er en vi har fået, men har fået fortalt, at den er fra Ilva og har kostet omkring 8000. Standen er vel 'god men brugt'. Rigtig flot stol. 300 kr

2 lamper. De er ca 8-9 år gamle. super flotte, man kan skrue op og ned for lysstyrken. Begge for 100 kr

Flot reolsystem. Det er 8 år gammelt.nypris 3500. 600 kr

Sovesofa. den er en 8 år gammel, den har en skramme som det kan ses, men tror det er noget der kan syes. Det er super nem at slå ud. nypris 3500. 300 kr

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

trunte89

Alle møblerne kan ses og hentes i Korsør.

Anmeld

30. marts 2011

trunte89

4. april 2011

trunte89

Solgt

Anmeld

5. april 2011

Kristine

Hej, kunne muligvis godt være interesseret i Skrivebordet og Tv bordet, men hvor i landet bor du??

Anmeld

5. april 2011

trunte89

Kristine skriver:

Hej, kunne muligvis godt være interesseret i Skrivebordet og Tv bordet, men hvor i landet bor du??

Hej, jeg bor i Korsør.

Anmeld

17. april 2011

trunte89

17. april 2011

liwsmor

trunte89 skriver:

Pæn sovesofa. Den er omkring 8-9 år gammel. den har lidt små pletter som jeg ikke har prøvet at fjerne ( se billede), og så er stoffet lidt ødelagt som det ses på et af billederne. Men god sofa/sovesofa, den er nem og hurtig at slå ud og sammen igen. Nypris 3500. 400 kr

Super flot skrivebord. Det er 5-6 år gammelt, og har lidt brugs slid. fx på kanten foran er malingen slidt lidt af. Men smukt og lækkert bord. 400 kr

Lækker lænestol med skammel. Det er en vi har fået, men har fået fortalt, at den er fra Ilva og har kostet omkring 8000. Standen er vel 'god men brugt'. Rigtig flot stol. 400 kr

2 lamper. De er ca 8-9 år gamle. super flotte, man kan skrue op og ned for lysstyrken. Begge for 150 kr

Flot reolsystem. Det er 8 år gammelt.nypris 3500. 700 kr

Solvogn af plast med hynde. Selve stolen er mærkeblå, og hynden er gul med noget blomster. har pt ikke lige noget billede af det.

100 kr

dit hvide kontor bord? min mand spørge hvad havde du tænkt dig i pris? (håber du hvad for et jeg mener for kan ikke huske hvad nummer billede var på)

Anmeld

17. april 2011

liwsmor

trunte89 skriver:

Pæn sovesofa. Den er omkring 8-9 år gammel. den har lidt små pletter som jeg ikke har prøvet at fjerne ( se billede), og så er stoffet lidt ødelagt som det ses på et af billederne. Men god sofa/sovesofa, den er nem og hurtig at slå ud og sammen igen. Nypris 3500. 400 kr

Super flot skrivebord. Det er 5-6 år gammelt, og har lidt brugs slid. fx på kanten foran er malingen slidt lidt af. Men smukt og lækkert bord. 400 kr

Lækker lænestol med skammel. Det er en vi har fået, men har fået fortalt, at den er fra Ilva og har kostet omkring 8000. Standen er vel 'god men brugt'. Rigtig flot stol. 400 kr

2 lamper. De er ca 8-9 år gamle. super flotte, man kan skrue op og ned for lysstyrken. Begge for 150 kr

Flot reolsystem. Det er 8 år gammelt.nypris 3500. 700 kr

Solvogn af plast med hynde. Selve stolen er mærkeblå, og hynden er gul med noget blomster. har pt ikke lige noget billede af det.

100 kr

hvor stort er det kontorbord?

Anmeld

17. april 2011

Mulleneser

Der er åbentbart ikke grænser for, hvad folk tror de kan få for deres gamle lort.. jøsses.. Smid dog lortet ud..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.