Den der TripTrap stokke stol..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2011

ChatH

elsker vores, pigerne på 4 1/2 år bruger stadig deres hver dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

birthee

Vi er også rigtig glade for den trip-trap vi har til frederik, og vi har også købt en til den lille, da frederik stadig bruger hans... Så jeg kan kun anbefale den!!!

Anmeld

21. marts 2011

Brams

Kindfed skriver:

.. er den så fantastisk, som rygtet siger? Jeg har ventet på, at der skulle komme en god en på DBA, og det er der så nu, men nu sidder jeg og tænker, hvorfor er jeg egentlig så hooked på den?  Og jeg kan svare selv. Rygtet! Kender den jo faktisk ikke? 

Der kan kun siges én ting om den stol - den er bare super  og jeg ville anbefale den til alle

Anmeld

21. marts 2011

Angelspot

Vi har en til min kærestes 5 årige datter, hun elsker at sidde på den stadigvæk. Og vi har allerede skaffet en til Oliver så han kan få sin egen når han kan sidde selv.

Er bare vild med den, sådan er det

Anmeld

21. marts 2011

Isabella_mor

Kindfed skriver:

.. er den så fantastisk, som rygtet siger? Jeg har ventet på, at der skulle komme en god en på DBA, og det er der så nu, men nu sidder jeg og tænker, hvorfor er jeg egentlig så hooked på den?  Og jeg kan svare selv. Rygtet! Kender den jo faktisk ikke? 

det der er smart ved en trip trap er at den vokser MED barnet og skal ikke skifte ud med alderen. og den kan endda holde til at der sidder en grandvoksen på den..

ulempen har jeg hørt fra mange at man slår TIT og ofte sine tæer ind i benene bag stolen og det skulle være trælst.!! men det er virkelig også den eneste ulempe jeg har hørt ved de stole.. dog er jeg selv mest hooked på en gammeldags en man kan knække på midten og lave "legebord" ved.. men hvis jeg fik en triptrap ville jeg bestemt ikke bytte den... (kun til en anden farve hvis jeg fik en farve jeg ikke syntes om)

Anmeld

21. marts 2011

Kindfed

Tak til alle!

Det kunne jo godt lyde som om, der er hold i rygterne. Så må jeg jo nok hellere give efter for mig selv og anskaffe sådan en!

Anmeld

21. marts 2011

SimoneL

Kindfed skriver:

Tak til alle!

Det kunne jo godt lyde som om, der er hold i rygterne. Så må jeg jo nok hellere give efter for mig selv og anskaffe sådan en!

Og så lige et tip mere, med lidt mere autoritet end rygterne:
Tripp Trapp stolen er 'bedst i test' hos Tænk (jan. 2010)

Anmeld

21. marts 2011

Sjl-msl-Mkl

Min datter på snart 3 elsker sin røde stol. Hun fik den desvrre først da hun blev 1 år, til min lille ny ønsker jeg mig den til hende i dåbsgave.

Jeg synes den er hammer god og vil helt klart anbefale den.

Anmeld

21. marts 2011

Jibbe

Jeg synes vores er fantastisk. Min storebror har en som var hans kones da hun var barn og den fungerer stadig fint nu 30 år efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.