Den der TripTrap stokke stol..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.368 visninger
18 svar
0 synes godt om
21. marts 2011

Kindfed

.. er den så fantastisk, som rygtet siger? Jeg har ventet på, at der skulle komme en god en på DBA, og det er der så nu, men nu sidder jeg og tænker, hvorfor er jeg egentlig så hooked på den?  Og jeg kan svare selv. Rygtet! Kender den jo faktisk ikke? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2011

lucas<3

Kindfed skriver:

.. er den så fantastisk, som rygtet siger? Jeg har ventet på, at der skulle komme en god en på DBA, og det er der så nu, men nu sidder jeg og tænker, hvorfor er jeg egentlig så hooked på den?  Og jeg kan svare selv. Rygtet! Kender den jo faktisk ikke? 

jeg fik en til Lucass barnedåb, jeg syns den er meget go til bassemand. jeg er ihvertfald glad for vores..

Anmeld

21. marts 2011

Turtles

Tja det er jo smag og behag

Men vi er rigtig glade for vores, og så er jeg vild med ideen om at han kan bruge den i mange år, da den jo kan indstilles efter højte osv.
Og det nye system de har lavet med plastisk bøjle og ryglæn, er super godt til de små størrelser, for det holder bedre på dem, end den gamle træ bøjle.

Så jeg er helt klart for Trip trap stol

Anmeld

21. marts 2011

mor_sabina

Tja der findes nok mange der er ligeså gode. Den her kender man bare så tror det er derfor. Vi har købt en brugt og malet den, og så vildt heldige som vi er fik lillebror en i dåbsgave

Men man kan få mange billigere efterligninger, som er amme princip. SÅdan en har vi hos bedstefar og den virker upåklageligt

Anmeld

21. marts 2011

twinboys

for den

Anmeld

21. marts 2011

tazz

Det fantastiske ved den, er jo at den for det første er utrolit holdbar, og at den kan følge barnet fra, de kan sidde i høj stol til de er ret store. Ulempen er, at hvis barnet sætter af med fødderne mod bordet, så tipper de måske lidt for nemt bagover.

Jeg har aldrig selv ejet en, da den er for stor til vores lille spisestue, til gengæld har jeg brugt en almindelig høj stol og så en høj børnestol som ligner en almindelig stol bare høj og med mindre sæde. Begge fra IKEA.

Anmeld

21. marts 2011

Molly8

Kindfed skriver:

Prøv at tjekke Leander-stolen ud. Den ønsker jeg mig til vores lille søn. Jeg synes den ser lidt mere elegant og rengøringsvenlig ud, men har i øvrigt samme princip med at kunne bruges jo ældre barnet bliver. Den hører også til i den dyre ende, men er lidt billigere end Trip-Trap-stolen. Ellers går Ikeas Antilop-stol for at være et godt køb til ca. 100,-kr. men ser knap så stylet ud.

Kh Molly

Anmeld

21. marts 2011

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Den er fantastisk!!!!

Anmeld

21. marts 2011

oerbaek

Jeg har været rigtig glad for den efter drengene er blevet større men da de startede med at sidde i højstol havde vi en hokus pokus stol som står mere stabilt hvis de får skubbet med fødderne på bordkanten som en anden også nævner... men efter de har kunne sidde uden bøjle, har jeg været rigtig glad for trip trapp til dem  

Anmeld

21. marts 2011

SHERO

Elias har en han fik i dåbsgave... har brugt dem meget, men synes den ufattelig træls at holde ren, så nu har jeg købt en i IKEA til 99 kr som jeg bruger i hverdag i køkkenet, og så står triptrappen i stuen, er sikker på jeg nok skal få masser af glæde at den når han blir ældre, men det er SÅ træls når den er helt indsmurt og han sidder og jokker i det mad han taber.... Så jeg synes den er upraktisk når de er helt små... Men det er nok et temperment spørgsmål...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.