Tupperware grøntsagsmoser SØGES!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
27. marts 2011

Tullemor82

CamillaSoefelt skriver:

Kan du også skaffe mig en:-)?

Ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

dorthemus

Tullemor82 skriver:

Ok, jeg får lige fat i min veninde, kan ik huske prisen

På hjemmesiden står den til 79 kr.  Hvornår kan du skaffe den?

Anmeld

27. marts 2011

dorthemus

CamillaSoefelt skriver:

Kan du også skaffe mig en:-)?

Anmeld

27. marts 2011

CamillaSoefelt

dorthemus skriver:

:-)

Anmeld

27. marts 2011

CamillaSoefelt

dorthemus skriver:

Hvad laver du af mad til Runa? Og hvor meget moser/blender du hendes mad?

Anmeld

27. marts 2011

CamillaSoefelt

Tullemor82 skriver:

Ja

Lækkert. Hvornår?

Anmeld

27. marts 2011

K&S

dorthemus skriver:

Den er dødsmart og med en konsistens forskrækket datter så mangler jeg den virkelig  Er dødtræt af stavblenderen.

Hmm, det kunne være, jeg skulle prøve sådan en

Anmeld

27. marts 2011

K&S

Tullemor82 skriver:

Ja

Ej, jeg vil også gerne købe en - kan det lade sig gøre?

Anmeld

27. marts 2011

dorthemus

CamillaSoefelt skriver:

Hvad laver du af mad til Runa? Og hvor meget moser/blender du hendes mad?

Åhhh altså den mad...det er en længere snak  Kort fortalt, så har det været et langt sejt træk med Runamusen. Hun er lidt konsistensforskrækket og kan ikke lide store klumper eller "tørt" mos...der skal sovs til ellers glem det  I starten purerede jeg det nærmest, men nu behøver det heldigvis ikke være totalt findelt. Det er lidt fra gang til gang...men tit bruger jeg bare lige stavblenderen lidt så er det fint.

Hun får en blanding af færdigmad og min mad. Hun spiser som regel ikke så meget hvis hun kun får min, så jeg blander tit lidt færdigmad i eller en skefuld frugtmos. Jeg har fundet noget øko Hipp som ligner, dufter og smager som rigtig mad og det kan hun godt lide.

Anmeld

27. marts 2011

CamillaSoefelt

dorthemus skriver:

Åhhh altså den mad...det er en længere snak  Kort fortalt, så har det været et langt sejt træk med Runamusen. Hun er lidt konsistensforskrækket og kan ikke lide store klumper eller "tørt" mos...der skal sovs til ellers glem det  I starten purerede jeg det nærmest, men nu behøver det heldigvis ikke være totalt findelt. Det er lidt fra gang til gang...men tit bruger jeg bare lige stavblenderen lidt så er det fint.

Hun får en blanding af færdigmad og min mad. Hun spiser som regel ikke så meget hvis hun kun får min, så jeg blander tit lidt færdigmad i eller en skefuld frugtmos. Jeg har fundet noget øko Hipp som ligner, dufter og smager som rigtig mad og det kan hun godt lide.

Jeg har nemlig selv kæmpe problemer herhjemme med den mad der.. Vi gir heller ik ret store stykker el 'klumper' i maden for han får sådan opkastfornemmelse af det.. ? Jeg blander det stadig med MME færdigblanding så det blir mere spisevenligt, men tænker at han jo skal lære at spise det inden han skal i vuggestue? Men feks en færdigmad med ris i det kan han godt? Der er et eller andet magisk ved det der færdig halløj?

Hvad med pastaskruer, kiks und so weiter, spiser Runa det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.