afhængig af baby.dk?? - nææ nej ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

Frøken J.

bøgelund1 skriver:

nice. jeg ligger da ikke i en top 100. så helt slem er jeg vist ikke!

dejligt du ved hvem jeg er. på trods af at jeg ikke er vildt aktiv i debatterne. 

og jeg kan os sagtens kende dig på navn og billede..

Nej, du kan godt sige til kæresten han kan klappe i Nej, jeg synes faktisk det er lidt pinligt at ligge sådan på listen.. Især taget i betragtning hvor kort tid jeg har været der. De fleste af dem i toppen har jo været her LÆNGE! Men ja, jeg har altid været netnørd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

bøgelund

Secrets skriver:

Nej, du kan godt sige til kæresten han kan klappe i Nej, jeg synes faktisk det er lidt pinligt at ligge sådan på listen.. Især taget i betragtning hvor kort tid jeg har været der. De fleste af dem i toppen har jo været her LÆNGE! Men ja, jeg har altid været netnørd

ja men af hvad jeg kunne se, er tallet os taget ud fra hvor længe man har haft profilen. hvis du havde haft den flere år, og stadig skrevet samme antal indlæg som nu, ville du ligge langt nede.  

gav det egentlig mening?  

han får et dummeslag for sin konstante kommentar.  

Anmeld

20. marts 2011

bøgelund

Mut skriver:

Jeg må indrømme at jeg også er blevet lidt afhængig

Bruger nok sammenlagt 5 timer herinde lige pt. Jeg er dog ikke online hele tiden .

det er os længe at side på en side. men der sker jo bare en masse hele tiden. som man helst ikke vil gå glip af  

Anmeld

20. marts 2011

Benjamins'mor

Har stemt 1-3 selvom jeg ikke er helt sikker. Altså om morgenen logger jeg på facebook og baby.dk og så står den bare åben hele dagen, selvom jeg ikke sidder her ret meget. Det er jo også træls at logge af og på hele tiden. 

Anmeld

20. marts 2011

.....

bøgelund1 skriver:

det er os længe at side på en side. men der sker jo bare en masse hele tiden. som man helst ikke vil gå glip af  

Ja det har du ret i

Anmeld

20. marts 2011

bøgelund

benjamins'mor skriver:

Har stemt 1-3 selvom jeg ikke er helt sikker. Altså om morgenen logger jeg på facebook og baby.dk og så står den bare åben hele dagen, selvom jeg ikke sidder her ret meget. Det er jo også træls at logge af og på hele tiden. 

det er nemlig træls. så er det bedre lige at lade den stå online, så man kan gå til og fra.. 

Anmeld

20. marts 2011

3600MorTil2

Hej skønne tøser.

Vil bare lige sige at jeg er ny herinde, og jeg er super glad for at være her tonen på Baby.dk er meget bedre end en anden side jeg har brugt meget. i virkere meget sødere og lidt mere seriøse. jeg bruger nok 2-3 timer herinde men står også tændt det meste af dagen hvis jeg lige skulle have 5 min. for mig selv

Sov godt alle sammen

Anmeld

20. marts 2011

bøgelund

3600MorTil2 skriver:

Hej skønne tøser.

Vil bare lige sige at jeg er ny herinde, og jeg er super glad for at være her tonen på Baby.dk er meget bedre end en anden side jeg har brugt meget. i virkere meget sødere og lidt mere seriøse. jeg bruger nok 2-3 timer herinde men står også tændt det meste af dagen hvis jeg lige skulle have 5 min. for mig selv

Sov godt alle sammen

velkommen til.. adgang på eget ansvar. man bliver dybt afhængig som du kan se. 

håber du fortsat vil være rigtig glad for at være her.. 

Anmeld

20. marts 2011

Isabella_mor

før jeg fødte KONSTANT...

efter jeg fødte.. i brudstykker i løbet af dagen.. samlet mellem 1-3 timer om dagen vil jeg tro..

Anmeld

20. marts 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“

Jeg har skrevet 1 til 3 timer, men siden jeg er kommet på, er jeg også blevet afhængig.. den står åben, når jeg har computeren herhjemme... så nogengange er den åben hele dagen, hvor jeg går til og fra... ligesom facebook...

Jeg har været lidt indespærret her i vinters grundet jeg har født ekstrem for tidlig, så lille manden har ikke måtte det viilde, så er det godt man har et alternativ til omverden...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.