afhængig af baby.dk?? - nææ nej ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. marts 2011

.....

bøgelund1 skriver:

min kæreste siger konstant, at der umuligt kan være nogle der er mere afhængig af baby.dk end mig.

meen det skal vi ha afgjort nu.. 

hvor mange timer dagligt sider i på baby.dk? 

Jeg må indrømme at jeg også er blevet lidt afhængig

Bruger nok sammenlagt 5 timer herinde lige pt. Jeg er dog ikke online hele tiden .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2011

bøgelund

twinboys skriver:

Du bliver altid husket... også selv om du skifter profilbillede

årh det var dejligt at høre..  

Anmeld

20. marts 2011

twinboys

bøgelund1 skriver:

smiler...

Anmeld

20. marts 2011

Frøken J.

bøgelund1 skriver:

min kæreste siger konstant, at der umuligt kan være nogle der er mere afhængig af baby.dk end mig.

meen det skal vi ha afgjort nu.. 

hvor mange timer dagligt sider i på baby.dk? 

Åh, det ved jeg sku ikke! Min pc står som regel tændt det meste af dagen, da jeg har få undervisningstimer og meget selvstudie hjemme, og har gerne baby.dk åbent i en fane på nettet altid. Men skal ikke kunne sige hvor meget jeg AKTIVT bruger siden. Men taget i betragtning jeg oprettede min profil i slutningen af november, og trods det ligger nr. 4 over mest aktive brugere, så kan man nok godt påstå, at jeg bruger for meget tid herinde 

Anmeld

20. marts 2011

bøgelund

Secrets skriver:

Åh, det ved jeg sku ikke! Min pc står som regel tændt det meste af dagen, da jeg har få undervisningstimer og meget selvstudie hjemme, og har gerne baby.dk åbent i en fane på nettet altid. Men skal ikke kunne sige hvor meget jeg AKTIVT bruger siden. Men taget i betragtning jeg oprettede min profil i slutningen af november, og trods det ligger nr. 4 over mest aktive brugere, så kan man nok godt påstå, at jeg bruger for meget tid herinde 

hvor kan man se hvem der er mest aktiv?! det er jeg nødt til at se, og vise manden at jeg IKKE er slem..

Anmeld

20. marts 2011

Frøken J.

bøgelund1 skriver:

BTW så er du ikke en, der bliver overset af mig personligt. Selvom jeg ikke rigtig tror jeg har debatteret med dig, så "ved" jeg godt hvem du er alligevel ud fra brugernavn og billede og sådan

Anmeld

20. marts 2011

Frøken J.

bøgelund1 skriver:

hvor kan man se hvem der er mest aktiv?! det er jeg nødt til at se, og vise manden at jeg IKKE er slem..

Inde på din profil står der hvor mange indlæg du har skrevet. Ved siden af står der hvor mange pr. dag, og det kan du klikker på, og så får du toplisten frem  

Anmeld

20. marts 2011

Maise86

MissGeoh skriver:

Jeg er blevet afhængig.. 

Sidder herinde når jeg kan komme til det.. Og det er næsten hele tiden..

Og når jeg skal nogen steder, så tager jeg  lige baby.dk på iphonen..

Jeg er VIRKELIG afhængig..  

Lyder som mig :-)

Anmeld

20. marts 2011

Stumpen

jeg er afhængig af min mødregruppe aug06

Anmeld

20. marts 2011

bøgelund

Secrets skriver:

BTW så er du ikke en, der bliver overset af mig personligt. Selvom jeg ikke rigtig tror jeg har debatteret med dig, så "ved" jeg godt hvem du er alligevel ud fra brugernavn og billede og sådan

nice. jeg ligger da ikke i en top 100. så helt slem er jeg vist ikke!

dejligt du ved hvem jeg er. på trods af at jeg ikke er vildt aktiv i debatterne. 

og jeg kan os sagtens kende dig på navn og billede..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.